Az, hogy a maga (egyelőre) 150 millió körüli nézőszámával a világ egyik legsikeresebb filmes produkciója lett ez a marhaság, a következőket árulja el:
1. a koreaiak fejében valami nagyon nem stimmel, ha náluk ez a produkció tükrözi a korszellemet – már nem tűnik szerencsétlen véletlennek, hogy a fele nemzet kitermelte magának Észak-Koreát;
2. az emberiség tovább rohan a tömeges elbutulásba (lásd: Idiocracy), és a gyermeteg idétlenkedéssel vegyes perverz erőszak lett a kor szórakoztatóipari csúcsa;
3. az eredetiség bűn, kudarc és veszteség; az ezerszer látott, ordító közhelyeknek a közhelyes egymás mellé helyezése a SIKER;
4. az ovis szintre lebutított szociális-balos-komcsi demagógiával tudja a legnagyobb PROFITot termelni a kései kapitalizmus tökéletesre csiszolt mintavállalata, a Netflix. Oh, az irónia.
5. merengős morgásaim megfogalmazása után aztán új élményekkel vár vissza a Netflix, amit LG okostévémen vagy Samsung okostelómon tudok nézni itt, a külső-európai végeken.
Oh, oh, oh, az irónia.