„Az előválasztásnak nevezett Gyurcsány-show első fordulójának sorrendje nem volt meglepetés. Ezt a kört Dobrev Klára nyerte 35 százalékkal, a második Karácsony Gergely lett 27-tel, a harmadik Márki-Zay Péter, aki voksok húsz százalékát gyűjtötte össze. Jakab Péter és Fekete-Győr András rögtön az első küszöbnél elbukott.
Ezután viszont egészen elképesztő produkció következett Karácsonytól. Előbb mosolyogva nyilatkozta, hogy csak akkor lépne vissza a jelöltségtől, »ha elütné egy villamos«. Aztán néhány nap múlva oda lyukadtunk ki, hogy feladta, és ő állt be Márki-Zay Péter mögé…
Egyszer valószínűleg tanítani fogják, miért dobta el a miniszterelnök-jelöltséget a fővárosi politikus. Mert eddig ő volt a kiválasztott. Elég, ha arra gondolunk, mennyi pénzt szórtak el rá feleslegesen: csak a Facebook-hirdetéseire több mint 104 millió forintot költött el a 99 Mozgalom, vagyis a mozgalmon keresztül valaki. Ha ehhez hozzávesszük az egyéb internetes hirdetéseket, óriásplakátokat, szórólapokat és hasonló kiadásokat, valószínűleg nem járunk messze a valóságtól, ha azt mondjuk, az elmúlt néhány hónapban akár félmilliárdot is befektethettek a főpolgármesterbe – jóval többet, mint amennyit a másik négy miniszterelnök-jelöltre fordítottak összesen.”