Az autók száma 10 éve folyamatosan nő

2021. szeptember 04. 15:50

A dugóké viszont 2019 óta.

2021. szeptember 04. 15:50
null
Kötter Tamás
Kötter Tamás
Facebook

„Jó lenne szembenézni azzal, hogy az autók száma 10 éve folyamatosan nő, a dugóké viszont 2019 óta, Karácsony hivatalbalépését követően szaporodtak meg. Tipikus látszatintézkedés volt, amikor kerékpárút építése helyett inkább lezárt egy sávot a körúton az autók elől. Kiváncsian várjuk azokat a tanulmányokat, amelyek azt vizsgálják, hogy a »biciklisáv« miatt feltórlódott autók kipufogógázainak a mennyiségét vizsgálják.

Nagy szlogenek voltak az önkormányzati kampányban a közösségi közlekedés innovációjáról. Ebből annyi valósult meg, hogy jönnek a 30 éves, kiszuperált, légkondi nélküli villamosok Frankfurtból.

Vegyük észre, hogy a baloldali politika mindig kimerül a szlogenek szintjén. Ne engedjük ezt a bandát a hatalomba, mert annak országos káosz lesz a vége!”

Nyitókép: Kisbenedek Attila / AFP

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 50 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
mesterke
2021. szeptember 05. 16:19
Hazudsz, rohadék. Tőled tudjuk, hogy a nyomorgó magyarok párizsit sem tudnak venni, nemhogy autót, vagy üzemanyagot
Gépész53
2021. szeptember 05. 10:09
Teljes hülyeség a cikkíró érvelése. Egy darabig nőhet az autók száma, de utána eléri az utak átbocsátó képességének a határát, és elkerülhetetlenek lesznek a dugók, függetlenül attól, hogy milyen oldali a városvezetés. Ha ezt a kritikus tömeget éppen akkor érik el a járművek, amikor baloldali a város vezetése, azt ne akarják már a politikára fogni! A világ összes nagyvárosában ezzel küzdenek, függetlenül a rendszertől vagy a vezetés színétől.
Naggy
2021. szeptember 05. 05:41
2015. október "Ennyire nehezen még talán sosem lehetett közlekedni Budán, mint az idei őszön. Az agglomerációból, külső kerületekből érkező, amúgy is feltorlódó forgalmat két stratégiai ponton tartóztatják fel útrekonstrukciós munkák és építések: az M1-M7 bevezető szakaszán délen és a Széll Kálmán térnél északon. A fellélegzésre még várni kell." Ugyanitt fényképek is vannak: https://index.hu/belfold/budapest/2015/10/12/igy_alakul_ki_buda_forgalmi_trombozisa/?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_202109
Naggy
2021. szeptember 05. 05:40
2018. "Az átlagos budapesti közlekedő 162 órát töltött forgalmi dugóban 2018-ban - írja az Inrix kutatóintézete alapján az Euronews. A több mint 200 világvárost tartalmazó listán a magyar főváros a 30. helyen áll, ráadásul a megelőző évhez képest jelentősen romlott a helyzet." Ugyanitt fénykép is van: https://www.portfolio.hu/ingatlan/20200121/ennyi-idot-pazarol-el-dugoban-ulve-egy-atlagos-budapesti-413133?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_202109
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!