„A gyakran nem alaptalanul szidott, de azért nagyon is komoly public relations szakmának, amit nagyjából közönségkapcsolati kommunikációnak lehet nevezni, van egy különösen izgalmas ága, a kríziskommunikáció. Tévedés, baleset, bénázás, kritikus helyzet bármelyik cégben és intézményben előfordulhat. A kríziskommunikáció feladata, hogy a közönség körében a keletkezett kárt minimalizálja.
A hazai, különösen a politikai gyakorlatban ilyen esetben általában világnézettől teljesen függetlenül a lehető legprimitívebb megoldást választják: fogd rá valaki másra, ha van, akkor az ellenfeledre. Pedig az okosan megfogalmazott beismerés gyakran sokkal hatásosabb, imázsépítőbb, mint a tagadás. Az autóiparban, ha egy alkatrész megbízhatósága kétségessé válik, ma már szakmai minimum a visszahívás, mert a döntéshozók rájöttek, hogy az ilyen lépés nem hogy rombolná, inkább erősíti az adott márka iránti bizalmat. Ha egy cég, egy testület, egy politikus beismeri, ha hibázott, inkább hiszünk neki akkor is, ha jó dolgokat mond. Kíváncsi vagyok, a honi politikusaink közül ki lesz az, aki először tesz próbát ezzel a módszerrel.”