Elsejétől újra a közlekedőké a Hárosi híd az M0-son

2021. szeptember 01. 07:19

Iskolakezdésre elkészült az M0-s déli felújítása.

2021. szeptember 01. 07:19
null
Fürjes Balázs
Fürjes Balázs
Facebook

„M0 déli szakasz, Duna-híd és halásztelki lehajtó: vége a lezárásnak, elsejétől újra a közlekedőké a Hárosi híd az M0-son. Iskolakezdésre elkészült az M0-s déli felújítása. A munkák az M0 déli térségében, az M5/M6 és az M1 autópályák közötti szakaszon folytak, illetve lezárás és forgalomkorlátozás nélkül folytatódnak tovább decemberig. Ma, szeptember 1-jén hajnalban megnyitottuk a Deák Ferenc híd északi hídját, a halásztelki felhajtóval együtt! Az M1 felé vezető oldalon három sávon haladhat a forgalom. A terveknek megfelelően, augusztus végére befejeztük a híd javítási és megerősítési munkáit, a lezárásnak ma hajnalban vége. Nagyon köszönjük a budapestiek és az agglomerációban élők türelmét!

A fővárosiaknak kemény nyaruk volt, a tanítási szünet kellős közepén is elviselhetetlen dugókban kellett araszolniuk, és ki tudja, mi jön most… Tiszteletben tartjuk: Budapest közlekedésének megszervezése a mindenkori főpolgármester feladata és felelőssége – 2019 előtt Tarlós Istváné, azóta és ma is: Karácsony Gergelyé. A kormány három dologgal tudta segíteni Budapestet abban, hogy a városvezetés végre úrra legyen a budapestieket és az ide tartókat joggal bosszantó közlekedési káoszon. Kutyakötelességünk volt tanévkezdésre befejezni az M0 felújítását, a Nyugati pályaudvar csarnokának és a forgalomirányító rendszernek a felújítását és visszaadnunk a déli HÉV vonalakon közlekedőknek a felújított csepeli pályát és Kvassay hidat, megszüntetve a buszpótlásos közlekedést.

Mindegyik feladatot határidőre elvégeztük, ezeken a munkákon nem múlik a budapesti gigadugók és a közlekedési káosz megszüntetése.Nem hiszek a szájkaratéban, a budapestieknek megoldások kellenek. Ezért inkább a saját határidőink betartására és az elvégzendő munkára koncentráltam a városvezetéssel való rossz viták helyett.Örömmel jelentem, hogy a feladatunkat elvégeztük, az M0 felújítása nem gátolhatja a Főváros vezetését abban, hogy hatékonyan fellépjen a közlekedési káosz ellen.”

Kép forrása: Fürjes Balázs Facebook-oldala

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 16 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Cipollina
2021. szeptember 01. 10:28
A járdán lévő kerékpárutat is a Strabag csinálta...??? EGyszerűen szégyen a minősége! És mindenki hárítja a felelősséget, ill. konstrukciós alaptulajdonságra hivatkoznak. Ami egy röhej. "Az érintett szakaszon a beton hullámossága a szegély konstrukciós sajátossága" https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/63764/hullamos-burkolat-a-felujitott-m0-deak-ferenc-hidon
I_Isti
2021. szeptember 01. 08:33
Igen, látszik is, hogy most már (szokásosan) a halásztelki felhajtó előtt állt be a forgalom a google maps szerint... (Megjegyzés: ez azt jelenti, hogy a Csepel szigeti agglomerációból egy csomóan autóval indulnak útnak azért, mert a gyerek(eik)et viszik iskolába, és utána mennek munkába. Karigeri meg ott rontotta el a budapestiek életét, hogy azt hiszi, hogy a budapestiek át tudnak szállni biciklire, meg villamosra. A budapestiek igen, de Halásztelekről, ami 20-25 perc autókázásra van egy csomó munkahelytől, senki nem fog bebiciklizni, és a gyerekét iskolába vinni bringával, vagy villamossal. Mert nincs villamos...)
JMoflicheque
2021. szeptember 01. 07:50
Három év alatt sikerült felújítani a hidat. Bravúros. Ennyi idő alatt lehetett volna egy újat építeni a Dunán hosszában.
Pandaka pygmaea
2021. szeptember 01. 07:27
És a Blaha? Kamugeli azt ígérte, h iskolakezdésre az is kész lesz.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!