Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Iskolakezdésre elkészült az M0-s déli felújítása.
„M0 déli szakasz, Duna-híd és halásztelki lehajtó: vége a lezárásnak, elsejétől újra a közlekedőké a Hárosi híd az M0-son. Iskolakezdésre elkészült az M0-s déli felújítása. A munkák az M0 déli térségében, az M5/M6 és az M1 autópályák közötti szakaszon folytak, illetve lezárás és forgalomkorlátozás nélkül folytatódnak tovább decemberig. Ma, szeptember 1-jén hajnalban megnyitottuk a Deák Ferenc híd északi hídját, a halásztelki felhajtóval együtt! Az M1 felé vezető oldalon három sávon haladhat a forgalom. A terveknek megfelelően, augusztus végére befejeztük a híd javítási és megerősítési munkáit, a lezárásnak ma hajnalban vége. Nagyon köszönjük a budapestiek és az agglomerációban élők türelmét!
A fővárosiaknak kemény nyaruk volt, a tanítási szünet kellős közepén is elviselhetetlen dugókban kellett araszolniuk, és ki tudja, mi jön most… Tiszteletben tartjuk: Budapest közlekedésének megszervezése a mindenkori főpolgármester feladata és felelőssége – 2019 előtt Tarlós Istváné, azóta és ma is: Karácsony Gergelyé. A kormány három dologgal tudta segíteni Budapestet abban, hogy a városvezetés végre úrra legyen a budapestieket és az ide tartókat joggal bosszantó közlekedési káoszon. Kutyakötelességünk volt tanévkezdésre befejezni az M0 felújítását, a Nyugati pályaudvar csarnokának és a forgalomirányító rendszernek a felújítását és visszaadnunk a déli HÉV vonalakon közlekedőknek a felújított csepeli pályát és Kvassay hidat, megszüntetve a buszpótlásos közlekedést.
Mindegyik feladatot határidőre elvégeztük, ezeken a munkákon nem múlik a budapesti gigadugók és a közlekedési káosz megszüntetése.Nem hiszek a szájkaratéban, a budapestieknek megoldások kellenek. Ezért inkább a saját határidőink betartására és az elvégzendő munkára koncentráltam a városvezetéssel való rossz viták helyett.Örömmel jelentem, hogy a feladatunkat elvégeztük, az M0 felújítása nem gátolhatja a Főváros vezetését abban, hogy hatékonyan fellépjen a közlekedési káosz ellen.”
Kép forrása: Fürjes Balázs Facebook-oldala