„A Szerencsejáték Zrt. identitáskampánya révén végre a szegény illiberális magyarok is megkapják a marketingügynökségektől a maguk mindennapi betevő agymosását: #összetartozunk.
Magyarországon nemcsak a Coca-Cola meg a Volkswagen árul menő LMBTQ-identitást, a monopolhelyzetű állami cég döntéshozói is az egyszerűbb utat választották: inkább értékesítik a nacionalizmust, mint hogy a kétes minőségű termékükkel házaljanak.
A reklám, mely simán elmenne fideszes imázsfilmnek, nemzeti konzultációs marketinganyagnak, vagy a Csíki Sör reklámszpotjának, a nemzet egységét demonstrálja: »összeköt minket a piros, a fehér és a zöld« – így szól a legkeményebb addikcióval házaló cég mondása. A Szerencsejáték Zrt. elmagyarázza az itt élőknek a nemzeti identitást, a magyar és magyar közti kötődést, miközben degeszre keresi magát a függőbeteg felhasználóin, akiket nap mint nap kifoszt. Ebben állna a magyarság egysége? Nem lehetne a sportfogadást esetleg a haszon vagy az élmény fogalmával hirdetni ahelyett, hogy a hazát és annak szeretetét ilyen nemtelen módon iderángatják? Csakhogy pont erre jó nekik a haza: a nemzeti színek ideális csomagolóanyagot képeznek, hogy a kapzsi elit már megint eladjon a magyaroknak valami nagyon toxikusat. Épp, ahogy a politikában teszi.
Ha valami szembeköpése a nemzeti színeknek, a sportolók erőfeszítésének és a szurkolók lelkesedésének, az épp az a pofátlan cinizmus, amellyel ez a gátlástalan cég meg az Orbán-rendszer benne ülő kliensei előadják, hogy ők egyek a magyar társadalommal. Pedig nem: ők a méltóságos uralkodó osztály, melynek tagjai a nép pénzéből mossák a nép agyát, és köpnek mindenre, amiből nem facsarnak rövid távon hasznot maguknak.”