„Gondolkodom, hogy a picsába lehet annyira erős brand a McDonald's, hogy túlél mindent. Köztudott, hogy a termékei (ételt nem írok) éppen csak annyira nem károsak az egészségre, hogy ne lehessen őket méregnek nevezni, nem is különösebben finomak, cserébe egy étkezés annyi szeméttel jár, amennyi itthon három nap alatt gyűlik össze. A fizetései és a munkakörülményei is híresen szarok.Azt hiszem, azért ilyen erős, mert amit csinálnak, az már nem marketing, hanem egyfajta szocializáció. A Happy Mealnek, mint terméknek, nem lenne szabad léteznie, sőt, a McDonald's-okba szerintem éppúgy 18 évnek kellene lennie a belépési korhatárnak, mint a dohányboltokba.
Gyerekkoromban – a rendszerváltást követő években – egyfajta ünnepnek számított a mekizés, sosem felejtem el, mikor a szüleimmel oroszlánkirályos játékokat kerestünk városszerte. Aztán megjelentek a jótékonysági akcióikkal, a gyermeksegélyezési alapítványaikkal, hogy a brand logó újabb pszichésen kivédhetetlen területeken keresztül kondicionálódjon. Szerintem tök jó, hogy nem lehet a szivárványideológia valamennyi szexuális sémáját kisiskolás élményekhez rögzíteni. Csak kevés. A gyermekvédelmet teljesen újra kell gondolni, mert a világ, amiben a gyermekvédelem, mint olyan, megfogant, már rég nem létezik.