Helyretették Magyar Péter tévedéseit a gyermekvédelmi ellátás kapcsán – a számok nem hazudnak!
Fülöp Attila szerint nem a Tisza Párt elnökének a fellépése nyomán javulnak az ágazatban a körülmények, Magyar a konfliktust hozta ebbe a történetbe.
Már fél órája azon töprengek, hol lelhető fel a gyerekmegrontó szexualitás a reklámblokkban.
„A melegellenes törvény rendelkezéseinek megfelelően korhatáros jelzéssel kell ellátni a tévékben a szexuális tartalmak megjelenítését. A filmeket eddig is korhatározták, de most a szexuális vonatkozások esetén a reklámblokkokat is kell.
Úgy látom, a biztonság kedvéért szinte minden reklámszünet elején kiírják a »16 éven aluliaknak nem ajánlott« feliratot, ami nem könnyíti meg a családi tévénézéseket.
A jelek szerint az én erotikus fantáziám a kor előrehaladtával meglehetősen lepusztult. Ugyanis már fél órája azon töprengek, hol lelhető fel a gyerekmegrontó bűnös szexualitás abban a ma esti hosszú reklámblokkban, amelyben a következő hirdetések szerepeltek: benzinkút, bébipelenka, grillfelszerelés, tusfürdő, derékfájást csillapító szer, Rama margarin, Suzuki gépkocsi, szállásfoglalási oldal, gyógynövényes fogkrém, lábgomba elleni kenőcs, szemcsepp, leértékelt szabadidőruha, hasmenés elleni gyógyszer, fokhagymás szósz.
Végül csak megfejtettem. Van egy pasi, aki annak ellenére szexuális kalandokra vágyik, hogy szerencsétlent ezer nyavalya sújtja. A randevú előtt bekeni a fájós derekát és a gombás lábát, becsöpögteti a szemcseppet, beveszi a tablettát a hasmenése ellen. Ha esetleg nem hatna, a biztonság kedvéért visz magával pelenkát is. Foglal maguknak szobát a szálláskereső oldalon, felveszi a sikkes szabadidős mackónaciját. Beül a Suzukijába, megtankol a benzinkútnál.”
Nyitókép: Ficsor Márton