Középpontban a szex

2021. július 07. 11:07

A 21. századi középosztálybeli sikeres nők a férfiakat vádolják boldogtalanságukért.

2021. július 07. 11:07
Látószög

„A ’68-as, csak szélsőségekben gondolkodni tudó megmondó elit, egykor még aktusként értelmezte a szexet, a szexualitásra önfelszabadító, örömszerző tevékenységként tekintett és ennek érdekében szállt síkra a szexuális forradalomért. Ma azonban kizárólag identitásképzőként és elméleti konstrukcióként viszonyul hozzá, amit ezer tabu közé akar zárni. A homoszexuálisok harca az elfogadottságért és az egyenlőségért, ami a huszadik század utolsó harmadától folyt, sikerrel zárult, aktivistáik és lobbiszervezeteik azonban újabban a homoszexuálisok házassághoz való jogát követelik. Mintha az egykori ’68-as baloldal nem támadta volna minden eszközzel a házasság intézményét, hogy megingassa alapjait, lerombolja tekintélyét. Hirtelen azonban rádöbbentek a házasság fontosságára és most már a maguk számára is ki akarják követelni. A homoszexuálisak egészen a legutóbbi időkig támadták a monogám kapcsolatokat, nyíltan hirdették a promiszkuitást, mostanra azonban az azonos neműek számára is a romantikus lányregények színvonalán igénylik a holtodiglan-holtomiglant. Úgy tűnik, hogy az angolszászok nem ismerik a középutat. Csak vagy-vagyban tudnak gondolkodni. És persze nem bírnak lemondani civilizációs, hittérítői elhivatottságukról sem. Most a szexuális irányultságon alapuló identitáspolitikájukat és újviktoriánus taburendszerüket akarják kötelezővé tenni az egész világ számára.

Mi azonban ellenállunk. A szexuális élettel kapcsolatban hagyományainknak megfelelően kiegyensúlyozott és megengedő álláspontot képviselünk, ami azt jelenti, hogy a lehető legritkábban szólunk bele polgáraink magánéletébe. A 21. századi középosztálybeli sikeres nők a férfiakat vádolják boldogtalanságukért. Meg akarják határozni, hogy milyennek kell lennie a férfiaknak, miközben fogalmuk sincs arról, hogy magukkal mit kezdjenek. Meg akarják akadályozni, hogy a férfiak férfiak maradjanak, mert szemmel láthatóan őket már nem elégíti ki, ha nők maradnak. Mindez a fentiekben leírt tragikus hatással van a nyugati ember szexualitására is. Miközben a mai nők egy része a férfiakat is megszégyenítően macsó módon viselkedik és uralkodni akar, közben túlérzékeny, és megköveteli, hogy érzéseit, érzékenységét mindenki tartsa tiszteletben.

Pedig nagyon is fontos lenne, ha újra normálisan tudnánk beszélni a szexről, ami végül is a fennmaradásunkat érintő legfontosabb kérdés. A metoo, a szivárványcsaládok, a reprodukció megnehezülése, a spermaszám csökkenése, amiről több újabb kutatás is beszámol, az emberi faj fennmaradását veszélyezteti. És akkor még nem beszéltem a biológiai nem elleni dühödt támadásokról, a transzok (?) jogainak előtérbe helyezéséről, a nemváltoztatások népszerűsítéséről, a velünk született nemiség megkérdőjelezéséről. Ha nincs férfi és nő, mint ahogy a fejlettek állítják, akkor minek a nemváltoztatás? Akkor miért vannak transzok? Válaszok helyett kirekesztés, megbélyegzés, ellehetetlenítés. Tisztára, mint a legsötétebb kommunista időkben. Az USA-ban egyre több egykori kommunista üldözött figyelmeztet arra, hogy amivé az USA és a többi fejlett nyugati ország kezd válni, ők az elől a szabadsághiányos állapot elől szöktek el.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 63 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
annamanna
2021. július 07. 14:59
"Pedig magyarázatra szorulna, hogy egy félrelépésből, vagy kalandból miért következik egy működő házasság, egy jó párkapcsolat felrúgásának a kényszere? És miért kell a párunk, vagy bárki más előtt teljesen kitárulkoznunk? A titok nem bűn és még csak nem is hiba, hanem legbensőbb magánügyünk, ami megtart, megvigasztal, megedz és megkülönböztet minket. Ne mondjunk le róla!" Óbazmeg, zsidóasszony, vedd a kezedbe a Bibliát, és olvasd el. Addig is - CSAK!
annamanna
2021. július 07. 13:12
Egész Hollywood zsidó kézen van és erkölcsi fertőt lövell ki magából, folyamatosan, mint egy vulkán. A zsidók sokkal inkább a pogány Közel-Kelet örökösei, mintsem bármi közük is volna a Biblia Istenéhez. Például az ószövetség egyik leghíresebb romlott nője, Jézabel királyné, még a halála napján is kifestette magát és díszesen felöltözött, mert pontosan jól tudta, hogy a női szépségben hatalom van, amivel le lehet igázni a férfiakat, befolyásolni, manipulálni lehet őket, uralkodni lehet rajtuk. Egész életében elvarázsolta őket, de az utolsó napján ez nem jött össze, mert kihajították az ablakon. A női varázslás, csábítás, romlottság, paráználkodás, bujaság, erkölcsi fertő, különböző perverziók elég nagy témái a Bibliának. Az úgynevezett zsidók pont a rosszat őrizték meg és gyakorolták szorgalmasan, mivel ezzel tényleg lehet boldogulni, tényleg előnyökre lehet szert tenni, tényleg ki lehet használni, szolgává lehet tenni, meg lehet bolondítani embereket. De hát persze nem csak a zsidók, hanem a muszlim háremek (és ezzel párhuzamosan a tömérdek buzeráns) is keletről szivárgott, lappangva, nyugat felé. Az utóbbi világrészben a sok évszázados papi prédikáció megtette a hatását, és a nyugatiak (alapjáraton) félelmetesen visszafogottak, és erre számtalan utalás van, pl: "Változnak az angolok szokásai Mikes György, az angol életmód rejtelmeinek ismerője egykor azt írta, hogy „az európai népeknek nemi életük van, a briteknek pedig ágymelegítő palackjuk”. A londoni lapokban közölt legfrissebb közvéleménykutatásból azonban kiderül, hogy ez már rég nem igaz. Szerintük ugyanis a britek a legjobban a könyvet kedvelik az ágyban. A megkérdezettek 51 százaléka vallotta, hogy elalvás előtt a legjobb olvasni. A jó álmot adó tényezők rangsorában a forró fürdő, majd a szexuális élet, a tévénézés és az alkohol következik a brit állampolgárok számára. Eltérőek a szokások foglalkozás szerint. A tűzoltók és a mentősök szerint a nemi élet a legjobb elalvás előtt, a rendőrök az erős szeszeket, a kórházi nővérek pedig az olvasást részesítik abszolút előnyben. A tanulság? Brit tűzoltó és kórházi nővér házassága nem kecsegtet semmi jóval." Vagy a svédekről: "No feelings – Ellentétben Olaszországgal, itt semmi nem szól a szenvedélyről. Nem látsz csókolózó párokat, hahotázó járókelőket az utcán, az ember a magánügyének tartja az érzelmeit. Nem azt mondom, hogy jó dolog, ha a friss gerlicepár az utcán falja fel egymást, de az tényleg extrémbe hajló, ami itt megy." https://velvet.hu/trend/2013/11/03/25_dolog_amit_nem_lehet_megszokni_kulfoldon/ "ha véletlenül a ránézel az utcán egy szembejövő nőre, ne adj isten a szemébe, akkor iszonyat kellemetlenül kell érezned magad. visszanézni nem fog rád, pláne nem mosolyogni. inkább leszegett fejjel elsuhan melletted eltúlzottan határozott léptekkel" https://bezzegasvedek.wordpress.com/2014/04/17/akkor-nem-hello/ A kurválkodásról pár röpke szöveg: "Charles Baudelaire: Éj volt, egy iszonyú zsidónővel az ágyon Éj volt, egy iszonyú zsidónővel az ágyon nyújtóztam, mint hideg halotthoz bújt halott, s a fizetett gyönyör mellett felragyogott a szomorú szépség, kire hiába vágyom." https://titaness.wordpress.com/2007/11/17/charles-baudelaire-ej-volt-egy-iszonyu-zsidonovel-az-agyon/ "Rebeka, alias a Vörös Tehén, a budapesti nők, akikkel N.N. összejárt, Fruzsina, és még a „zsidó nőhöz hasonlító", noha nem zsidó származású Horváth Klára is, mind rendelkezik a Krúdy Gyula által eszményített női érzékiség egy, ha nem ép- pen két attribútumával: a nyakra és a fülek körül göndörödő baudelaire-i hajtin- csekkel, és a szőke, barna, sőt néha kék (!) bajuszkával. Még az antiszemita Ónody Gézát is megszédítik a zsidó nők, a „lompos zsidóleány" Esztellától a nyíregyházi Vörös Tehénig: az ő arcvonásaikat keresi a szabolcsi kocsmatúrája során. Magá- nak Krúdynak is legalább egy viszonya volt zsidó asszonnyal, az írónő Satanellá- val, akit feleségül vett, majd elhagyott: Krúdy Budapesten ismerkedett meg Spieg- ler Béla rabbi leányával, Spiegler Arabellával, aki akkorra már két tárcát jegyzett a Debreceni Ellenőr című folyóiratban" https://adoc.pub/krudy-gyula-es-a-szep-zsido-n-irodalmi-klise-es-etikus-fanta.html "Hajlékony teste egy csendes este vonatra ült, és eljött direkt Budapestre. Előbb egy bárba, majd egy lokálba szerződött szédületes forgalmat csinálva. Velünk egy házba' lakik a szép Manuela, (Manuela, Manuela)" https://www.youtube.com/watch?v=0MZG1TRn4bI A nyugatiak torkán a perverziókat azért lehet letolni, mert ők az egyén szabadságához ragaszkodnak, és a buzulást is egyéni szabadságjogként értelmezik. Ebből nem következik, hogy ők maguk ájulásig buzulnának.
zakar zoltán béla
2021. július 07. 12:48
Most megy a strasbourgi buziparádé! Ennyi hazug, korlátolt, buta, nazi-marxista-lenin hugyos idiótát ritkán láttam! EUrópa degenerált!
annamanna
2021. július 07. 12:16
Töménytelenül sok egyéb példát tudok mutatni. Hogy a nyugati táncok mennyire nem szexuálisak, arra példák: Pulp Fiction - Dance Scene https://www.youtube.com/watch?v=WSLMN6g_Od4&t=90s The Wolf Of Wall Street Leonardo DiCaprio Wedding Dance Scene https://www.youtube.com/watch?v=rugG4XhMicY&t=13s Titanic "Third Class Dance" https://www.youtube.com/watch?v=erAQ9LkftwA jelenetet a Swing Kids c. filmből: https://www.youtube.com/watch?v=TOPSETBUgvQ&t=50s Itt egy rakás nyugati film táncjelenete összegyűjtve: https://www.youtube.com/watch?v=JyD8BxoB2To&list=RDWSLMN6g_Od4&start_radio=1 The Evolution of Dance - 1950 to 2019 https://www.youtube.com/watch?v=p-rSdt0aFuw Tánc egy fesztiválon: https://www.youtube.com/watch?v=123Z5KLLiO8&t=210s 'Footloose' - Dancing In The Movies https://www.youtube.com/watch?v=0rLhJZTHYo4 Ez a klip azért jó, mert több északnyugati táncstílus van benne összevágva: https://www.youtube.com/watch?v=oq3zqIgHmfQ&t=40s Nyoma nincs annak a fülledt erotikának, ami a latin táncokban mindenképpen benne van. Dél-amerikai táncjelenet: https://www.youtube.com/watch?v=bf86rulpODQ- arra is érdemes figyelni, hogy a nézők egészen pici gyerekek. Eleve erre vannak nevelve. Nézzük meg a Despacito háttértáncosainak a mozgását: https://www.youtube.com/watch?v=kJQP7kiw5Fk&t=58s Nem a szex a kérdés itt, hanem a nemi szerepek. Az, hogy mi a női (és férfi) PRINCÍPIUM, hogyan kell viselkednie egy nőnek (és férfinak) egy adott társadalomban. Ha a nő a férfi alárendeltje, és a feladata az, hogy a férfit kényeztesse, emelje, tehermentesítse, szolgálja, kielégítse, akkor a nő szerepköre mindenképpen a szex, mint MUNKA irányában tolódik el. Ami a folytonos ingerlést szolgálja, az hangsúlyossá válik, elvárás a nő felé, hogy ennek eleget tegyen. Ahogyan a Szörényi-féle Kőműves Kelemenben éneklik a mesterek: "Az asszonyom majd kiszolgál Helyettem mindent megcsinál Majd jól megfőz a feleségem És hozzám bújik minden éjjel Úgy tesz, ahogy én akarom Mert különben elzavarom" https://www.youtube.com/watch?v=MVGFf1WjHiQ Az ilyen felállásban a nő nem lehet egyéniség, nincsenek egyéni lehetőségei, mert ő csak valaki részeként értelmezhető, hiszen a női princípium éppen az, hogy valakihez tartozik. Ha a nő, mint egyén, nincs szabadon hagyva, tiszteletben tartva, nincsenek felállítva a határok, amik mögött őt nem lehet zaklatni és kisajátítani, akkor ebből az következik, hogy a társadalomban egyéb határok sincsenek tiszteletben tartva. Sem a családon belül, sem a nagyobb közösségben, és a férfiak szabadságjoga, egyéniséghez való joga sem teljes. Mindenki csak egy nagyobb közösség részeként értelmezhető, anélkül, önmagában nem jelent és nem ér semmit. Ha viszont az az elsődleges, hogy mindenki egyén, önállóan vannak jogai és lehetőségei, az elsődleges feladata az, hogy önmagából hozza elő azt, amit tud, amennyit ér - akkor a nő egyenrangú, a szex nem munka, hanem pihenés vagy ajándék, öröm, szabadidő, spontán lehetőség. És ha megszűnnek az elvárások, akkor az egészre nem fordít a közösség és azon belül az egyén olyan sok energiát, a téma kicsit marginalizálódik, mert senkit sem a szexen keresztül ítélnek meg. De ettől még nem szűnik meg! Csak átkereteződik, mert máshová kerülnek a hangsúlyok. Pl az Amelie filmben Amelie egy különleges EGYÉNISÉG, és egy EGYEDI pasit keres magának, a legfontosabb, ami ki van hangsúlyozva, hogy ők mindketten mennyire egyediek. A Despacito klipben feltűnik egy gyönyörű nő, akiből az a legfontosabb, hogy gyönyörű, ez van kihangsúlyozva és kész. Nyilván egy "menő" pasi illik hozzá, akinek a legfontosabb tulajdonsága, hogy jómódú, és esetleg még jóképű is, de ez mindegy. Az, hogy milyen a személyiségük, valójában kicsodák, az édeskeveset számít. Ez nem azt jelenti, hogy az Amelie-film alkotóit vagy a filmbeli Amelie karaktert nem érdekli a szex. Ugyanúgy az élet része, csak más a szerepe, másképp esik latba, máshová esnek a súlypontok az életben. A film konkrétan meglehetősen szemérmesen viszonyult ehhez a témához, és nem (csak) azért, hogy fiatalkorúak is megnézhessék. Hanem azért, mert ha valaki egyéniség, tiszteletben kell tartani, akkor az intimszféráját is tisztelni kell, és nem lehet belekukucskálni, azt nem illik közszemlére tenni (a filmben rászóltak a zöldségesfiúra, hogy ne leskelődjön. Vagy pl a filmben a szexboltban való munka önmagában botrány, már ez sem fér bele a normalitásról alkotott képbe). Ezzel szemben egy random Woody Allen film a szexre, és a szexuális problémákra hegyeződik ki, erről folyik a társalgás, sokszor eköré épül a cselekmény. Nagyon hangsúlyos, ennek a problémái érdekesek és megtárgyalandók, miközben a lelki szféra emiatt mindenképpen veszít a jelentőségéből. Mindkettőt nyugati filmként fogod látni, mert az már összemosódik, hogy Woody Allen nem "tősgyökeres" nyugati, az ő családi háttere, pár felmenőt visszamenve már nagyon is kelet-európai. ("Felmenőik Oroszországból és Ausztriából vándoroltak Amerikába.") És ugyanez a helyzet az általunk nyugatinak tartott kultúrtermékek, eszmék, ikonok igen jelentős részével. Teljesen összekeveredik sajnos, hogy mi a keleti és mi a nyugati, déli és északi impulzus, és talán azt rühelljük nyugatiként, ami valójában keletről kerülte meg a földet, és már nyugatról ért vissza hozzánk, de NEM ONNAN VALÓ.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!