„Fontos opusszal gazdagodtunk: a világmárkák alkotta „Open for Business” elnevezésű koalíció, amelynek zseniálisan eredeti célja (mit célja: egyenesen küldetése), hogy világszerte előmozdítsa az LMBT+ jogokat a vállalati szférában, külön „tanulmányt” készíttetett négy kelet- és közép-európai országról, köztük Magyarországról és Lengyelországról Az LMBT+ emberek elfogadása mellett szóló gazdasági érvek címmel (ahol „LMBT+ emberek” alatt természetesen ezúttal is az „LMBT+ napirend” értendő).
Már maga a fáradozás igen figyelemre méltó: a multicégek alkotta társulás két flakon Domestos legyártása (Unilever), két kártyás tranzakció feldolgozása (Mastercard) vagy két tubus Fenistil előállítása (GSK) közepette véletlenül pont a 2019-ben 4,9 százalékos GDP-növekedést produkáló Magyarországot találta meg, hogy filantróp indíttatásból levezesse, mennyire fontos lenne gazdasági fejlődéséhez a céges LMBTQ-sokszínűség előmozdítása. Még véletlenül se a -6,8 százalékos GDP-visszaesést elkönyvelő Iráni Iszlám Köztársaságon igyekeznek ekképp segíteni, vagy esetleg a nyomorult 0,3 százalékot felmutató Szaúd-Arábián, pedig az milyen vagány lenne már.