Az SPD-Zöldek-FDP koalíció az AfD segítségével fogadott el egy törvényt, ami az ügyvédek és gyámok tiszteletdíjáról szólt
Kíváncsi vagyok, emiatt is lesznek-e tízezres tüntetések Németországban a „szélsőjobboldal« előretörése ellen.”
A játék neve: ki mivel oltassa be magát?
„Az ember legősibb vágya, hogy márkákkal csillogjon-villogjon. Ez a hajlama, törekvése jottányit sem változott a történelmi idők óta. Nagyon fontos, hogy a csoporthoz tartozás vágya felülírja a megismerést, vagyis egyáltalán nem szükséges megérteni a kedvenc brand mibenlétét, előnyét vagy hátrányát másokhoz képest. Elegendő a vakhit, meg amit a többiek mondanak, hogy ez a legjobb, a másikat viszont el kell tüntetni a föld színéről. A vallásháborúk idején katolikusok és protestánsok nem azért gyilkolták egymást, mert Jézus édesanyjáról vagy a szentekről elmélkedtek egész álló nap, hanem azért, mert a márkát meg kellett védelmezniük. Amikor a honi újságíró atlantista, ezáltal amerikai érdeket véd, vagy hajdani moszkvai diák, ebből fakadóan pedig szlavofil, úgy szintén brandet választ, amely körülmény markánsan megjelenik majd pártos írásaiban. Hosszasan sorolhatnák a márkaválasztás fontosságát életünkben. Még a legegyszerűbb emberi teremtmények, mondjuk a sutyerák bűnözők is eljutottak odáig, hogy alkalmi mackónadrágjuk feltétlenül Adidas legyen, ne pediglen Nike vagy Puma. Vagy éppen fordítva.
Jelenleg újabb érdekes brandcsata zajlik világunkban, amelynek magyarországi futamát mesteri odafigyeléssel bonyolítjuk. A játék neve: ki mivel oltassa be magát? A rajtnál felsorakoztak egymás mellé a különböző istállók versenyzői: Pfizer, Moderna, Szputnyik, Sinopharm, AstraZeneca. A közönség is elfoglalta helyét a lelátókon, és lélegzet-visszafojtva figyeli aktuális kedvenceit. S amiként a versenykocsi működéséről sincsenek ismeretei a rajongónak, beéri azzal, hogy a Ferrari szép tűzpiros, ezért győzzön, a vakcinaválasztásnál sincs szükség másra, mint rendíthetetlen hitre, a rivális lekezelésére, alkalmasint gyűlöletére.”