„A Plankó-Ács alkotópáros a 444 jó szelleme. Rendkívül igényes YouTube-videók keretében dolgozzák fel a hazai közélet figyelemre méltóbb vetületeit, ítéleteik pedig nagyrészt helytállóak. Autonómiájuk imponáló a balliberális nyilvánosság megalkuvástengerében. Két hete leleplező erővel mutattak rá az elszámoltatás nevű politikai termék hazugságára, és emlékeztették a balliberális nyilvánosságot, miként bábozza el kormányváltásról kormányváltásra a magasságos elit, hogy az elmúlt évek lopásai most aztán majd nem maradnak megtorlatlanul, aztán ahogy megmelegszik a seggük a limuzinok hátsó ülésein, máris eloszlik az igazságérzetük. Így úszta meg a felelősségre vonást Orbán Viktor 2002-ben, Gyurcsány Ferenc 2010-ben, és így fogja megúszni Mészáros Lőrinc és Tiborcz István, bármit hazudozzon is Fekete-Győr András a kormányváltás után három nappal induló felcsúti perről. Ha egy ilyen pert komolyan gondolnának, soha nem állnának össze a kommunista utódpárttal, minden bűnök forrásával.
A múlt heti, eltörléskultúráról szóló 444-videó után azonban van bennem némi hiányérzet. Plankó és Ács bemutatja az Orbán-rendszer képmutatását: miként prédikálnak szabadságról, és kárhoztatják a nyugati eltörléskultúrát a szemforgató gazemberek, majd az alkotópáros ismerteti Hrutka János és Kele János esetét, akiket Mészáros Lőrinc tévéje azért bocsátott el, mert a véleményük nem felelt meg az illiberális feudalizmusnak. Az alkotók ismertetik a nyugati eltörléskultúra két baloldali értelmezését: a régi vágású feminista Schultz Nóra kritikai narrativáját és Márton Joci LMBTQ-fővarázsló helyeslését a netes pogromok meg a kettétört karrierek láttán.