„Borbély Lénárd polgármester úr meghívására ma Csepelen jártam, ahol a polgármesterrel közösen bejártuk kerékpáron a Dél-pesti zöldfolyosó és kerékpárút csepeli szakaszát. Ez az a kerékpáros fejlesztés, amely még 2016-ban indult el a Fővárosi Önkormányzat, a Csepeli Önkormányzat, Soroksár Önkormányzata, és a XVIII. kerületi önkormányzat közös Európai Uniós projektjeként. S ez az a beruházás, – melyet sokak meglepetésére – a Városháza új vezetése 2020 júniusában leállított.
Mivel azonban mind a három érintett önkormányzat, azaz Csepel, Soroksár, és a XVIII. kerület egyaránt képviselő-testületi határozatot fogadott el, amelyben a Városháza kihátrálásra ellenére is fontosnak és szükségesnek tartja ezt a beruházást, így az európai uniós források tervezése során sikerült a beruházás megvalósításához szükséges pénzt betervezni. A Helyreállítási és Ellenállóképességi Eszköz, (az úgynevezett RRF) forrásaiból 14 milliárd forintot szán a kormány egy olyan beruházásra, amely a Csepelt a XVIII. kerülettel összekötő kerékpárúton kívül futópályát, kültéri fitnesz-parkot, gyermekjátszóteret, valamint egy több mint tíz kilométer hosszú vonalas, azaz keskeny, de hosszú, zöld parkot hozna létre az évtizedek óta használaton kívüli úgynevezett »nagy Burma« iparvágány helyén.
És ez még nem minden: ez a projekt tartalmazza a régóta várt gyalogos- kerékpáros hidat Csepel és a Molnár-sziget között. Így téve teljessé a közvetlen kapcsolatot Csepel és Soroksár között. Mint, ahogy 3/4 évvel ezelőtt is elmondtam: Budapest nem ér véget a Nagykörútnál. Na, hát így »vonja el« a kormány az EU-s forrásokat Budapesttől, így »vérezteti ki« a Fővárost…”