Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Az újabb NER-cinizmust érhetjük tetten.
„Minden politika, fiam - A tanú egyik legendás mondatának igazságát azok is megtapasztalják, akik amúgy messziről kerülik a közéleti kérdéseket, és történetesen a TV2 valamely kábelcsatornáját nézik. A sok hirdetés között manapság fel-fel tűnik néhány figyelemreméltó, ráadásul közvetlenül a filmek előtt, hogy még véletlenül se lehessen elkerülni. »A kikapcsolódást a Mészáros és Mészáros Kft. támogatja« – zengi kellemes hangon a pár másodperces spot.
Mivel a V-híd vagy éppen az R-Kord reklámja is látható a csatornákon, aligha a vállalatcsoport termékeinek eladását akarják fellendíteni ilyen módon. Én legalábbis nem éreztem égető szükségét, hogy a feleségemet a közelgő születésnapja alkalmából egy útfelújítással, netán villamosított vasúti pályával lepjem meg. (Hová rejthetném bármelyiket is a zuglói panelban?) Mivel a reklámok alapvető célja nem teljesül, így alighanem az újabb NER-cinizmust érhetjük tetten. Minden néző orra alá oda akarják dörgölni, ki a nemzet jótevője, aki olyan nagyvonalú és jóságos, hogy a magyarok otthonába elhozza a filmeket. A pár másodperces kis hirdetések pontosan beleillenek abba az imázskampányba, amit a felcsúti milliárdos gépezete indított.”