Akkor most miről beszélünk?

2021. január 22. 07:51

A főváros eddig egyetlen ok miatt támogatta a Galvani híd megépítését.

2021. január 22. 07:51
Karácsony Gergely
Karácsony Gergely
Facebook

„Akkor foglaljuk össze, mi történt a Galvani híd esetében csak az elmúlt pár napban.

1) A kormányzati BFK kiszámolja, hogy a dugódíjjal együtt mennyivel csökkenne a belváros forgalma.

2) Fürjes Balázs ezzel a számmal népszerűsíti a Galvani hidat.

3) Vitézy Dávid pontosít, hogy a kormány csak a hidat adja, a dugódíj pedig a főváros dolga.

4) Majd Gulyás miniszter úr tisztázza, hogy a kormány természetesen nem támogatja a dugódíj bevezetését.

A főváros eddig egyetlen ok miatt támogatta a Galvani híd megépítését: hogy csökkenjen a belvárosi autóforgalom. A kormányzati háttértanulmányok szerint ez a forgalomcsillapítás a dugódíjtól várható. Erre most a kormány kijelenti, hogy a dugódíjat nem támogatják semmiképpen. Akkor most miről beszélünk?”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 48 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
linkeloe
2021. január 22. 12:32
elgondolkodtató, hogy létezik olyan fokú szavazói Orbán-gyűlölet, ami ezt a majmot megválasztotta. Persze Borkai potenciájával együtt.
zakar zoltán béla
2021. január 22. 12:13
trotty
Berecskereki
2021. január 22. 10:49
A Fővárosnak és önkormányzatainak állítólag 40 főnél több szakértője van, figyelembe véve az első számú vezetőket az önkormányzatok és cégeiknél. Szomorú, hogy mégsem értik a négy pontban foglaltakat. Tisztelet a kivételnek. 1. A BFK kiszámolja, hogy a dugódíjjal együtt mennyivel csökkenne a belváros forgalma. A tanulmány részét képezi annak kiszámítása, hogy mekkora az a forgalom és értékben mit jelentene ha dugódíjat vezetnének be. Majd megállapítja - egyéb tényezőket is figyelembe véve - hogy a dugó díj bevezetése nem oldaná meg a forgalom csökkenését. 2. Fürjes Balázs ezzel a számmal népszerűsíti a Galvani hidat. Az 1. pontban foglaltak szerint logikus, hogy népszerűsíti a híd megépítését, mert az ténylegesen forgalom csökkentéssel jár a többi híd tekintetében. Karácsony Gergelyék azonban azt állítják, hogy a kormány a híd megépítésén túl még dugódíjat is be akar vezetni. Ezzel kapcsolatban: 3. Vitézy Dávid pontosít, hogy a kormány csak a hidat adja, a dugódíj pedig a főváros dolga. Szerintem világos, ha akarná akkor sem vezethetné be a dugódíjat a kormány. 4. Fürjes tisztázza, hogy a kormány természetesen nem támogatja a dugódíj bevezetését. Egyértelművé teszi, hogy a kormány nem akar dugódíjat bevezetni, és ilyent nem támogat. Következtetés: A Galvani megépítése az egyetlen amely gyorsíthatja a forgalmat és tehermentesíti a most terhelt útvonalakat. Mindezt a sok felsőfokú képzett gyakorlati szakember nem érti? Akkor mire fel kapják a több milliós fizetéseket, jutalmakat? Lenne egy megoldás: cserélni kellene őket, mert alkalmatlanok a feladat ellátására.
Agnieszka
2021. január 22. 10:40
Miről beszélünk? Gyurcsány budapesti hangja eszerint nem tudja. Ha lesz Galvani híd, akkor normális autós dugódíjmentesen sem fogja Karácsony bicikliseit a belvárosban kerülgetni, hanem átmegy egy külső gyűrűn egyik autópályáról a másikra. Ezt felismerni nem kell jogosítvány, csak ész, vagy tisztesség. Melyik hiányzik?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!