Nemcsak politikusként mond(ott) csődöt, de sleppjével együtt szakmai tekintetben is súlyos dilettantizmusról tett tanúbizonyságot.
„Újpest korábbi fideszes polgármesterét nem lepi meg a balliberális főpolgármester dilettantizmusa, de mégis van egy nagyon komoly szívfájdalma. Mutatjuk, mi az!
Jókora politikai sallerral józanította ki a szerencsétlenkedő KamuGerit Újpest expolgármestere. Wintermantel Zsolt, aki jelenleg is a BKK igazgatósági tagja, ironikus és találó posztban rántotta le róla a leplet, miért állít hülyeségeket, ráadásul miért beszél össze-vissza a szivárványos viccfőpolgármester, mikor azon sopánkodik, hogy a koronavírus-járvány miatt a kormány által biztosított ingyenes parkolás – állítólag – növelte a légszennyezettséget Budapesten. Lószart, mama!
Kiderült ugyanis, hogy a szerencsétlenkedés balliberális világbajnoka nemcsak politikusként mond(ott) csődöt, de sleppjével együtt szakmai tekintetben is súlyos dilettantizmusról tett tanúbizonyságot. Vagyis tényleg nem több, nem más, mint egy modern, 21. századi, potens politikus-szociológusnak álcázott balfék Mekk mester...
De innentől adjuk át a szót Wintermantel Zsoltak!
»Az ingyenes parkolás miatt nőtt a légszennyezettség a mindenhez (is) értő Karácsony Gergely szerint. Szóval az álló autó jobban szennyezi a levegőt, mint az elkapkodottan felfestett és rendkívül balesetveszélyes, ámde kihasználatlan biciklisávok miatt a dugóban pöfékelő járművek. Briliáns gondolat. (Egyébként egy hete már újra fizetős a parkolás)
És még egy, ami azért na...
Mint a BKK igazgatósági tagja kértem az `ideiglenes` biciklisávok bevezetése előtti és utáni kerékpáros és autós (beleértve az érintett hálózati szakaszok környezetére is vonatkozó) hivatalos forgalomszámlálási adatokat. Csakhogy lássunk tisztán. A válasz: ILYEN ADATOK NEM ÁLLNAK RENDELKEZÉSRE!
Az ígért társadalmi egyeztetés sehol, de a mérnöki szakmában oly fontos megalapozási számítások is smafuk.
A dilettantizmus nem lep meg, de egy komoly szívfájdalmam van. Az ilyen buta, elhamarkodott, káros intézkedésekkel sokkal inkább hátráltatják az ideális megoldást, mi több még nagyobb ellenállást váltanak ki egy valóban hatékony városi közlekedési rendszer bevezetése ellen.
Találó a Mekk mester elnevezés...«
Kell még valamit mondanunk, Ildikó?”