Kívánságok a pedagógusok felé

2020. április 10. 08:25

Ha iskolás gyermekkel rendelkező szülő vagy és konkrétan magadra ismertél, akkor az csak a véletlen műve.

2020. április 10. 08:25
Veiland Melinda
Facebook

„Kívánságok a pedagógusok felé, amiknek lehetőleg egyszerre kellene teljesülni. A lista nem teljes! Ha iskolás gyermekkel rendelkező szülő vagy és konkrétan magadra ismertél, akkor az csak a véletlen műve, minden pontot több, különböző szülőtől is olvastam.


- Tartsák meg online az órákat.
- Ne tartsák meg online az órákat.
- Ne online, de videóról tartsák meg.
- A videó teljesen felesleges, mert nem tud kérdezni a gyerek, ha nem érti.
- Csak a feladatokat küldjék, majd ha valamit nem értünk, akkor kérdezünk.
- Egyáltalán ne küldjenek írásos feladatokat,
maximum játékos gyakorlókat.
- Differenciáltan tanítsák a gyerekeket, mert most van rá idő.
- Haladjanak az anyaggal, hogy be tudják fejezni a könyvet.
- Egyáltalán ne vegyenek új anyagot, csak ismételjenek.
- Engedjük el ezt az egészet, majd jövőre bepótolják.
- Egyben küldjék ki az egész heti tananyagot.
- Ne küldjék ki egyben az egész hetet, csak az aznapit.
- Legyen határidő, hogy ne lehessen akár meddig húzni az időt
- Ne legyen határidő egyáltalán, vagy minimum 1 hét mindegyik feladatra
- Ne legyenek különböző felületek, egy helyen jöjjön minden.
- Miért nem tudja mindenki a neki legjobb felületet használni?
- Testnevelés? Nooormális?
- A tesit mindenképp tartsák meg, hogy mozogjon a gyerek, ne a gép előtt üljön egész nap.
- Legyen tesi, de ne kelljen mozogni, mert nincs hozzá hely, legyen sporttörténet és sportelmélet.
- Nehogy elmélet legyen testnevelésből is!
- Miért nem elég hetente mozgásnaplót küldeni? Abba legalább azt írunk, amit akarunk.
- Most komolyan külön naplót kell írni a mozgásról is? Nem elég a többi?
- Miért kell rajz órát tartani? Nincs elég feladat?
- Legyen rajz mindenképp, mert legalább kikapcsol kicsit a gyerek.
- Technika? Nincs itthon semmi hozzá! Amúgy is tanul eleget a gyerek.
- Tök jó, hogy ha van technika, az itthoni dolgokból milyen jó dolgokat lehet csinálni, úgy élvezte!
- Ének? Minek? Úgyis utál énekelni.
- Ének? De jó, együtt énekel az egész család!
- Elmélet legyen énekből, ne kelljen itthon is kornyikálni.
- Na énekből főleg ne legyen elmélet!
- Miért nem Messengeren küldik a feladatokat? Minden gyereknek van Messengere.
- Nem vagyok hajlandó megengedni a gyereknek, hogy regisztráljon a Messengerre.
- Miért nem küldhetem vissza videón, hogy a gyerek tényleg elmondta a verset/megcsinálta a tesit/elénekelte az éneket?
- Kizárt dolog, hogy bármilyen videót küldjek a gyerekről.
- Miért nem elég a fénykép?
- Miért fénykép? Azon nem látszik, hogy tényleg megcsinálta, egy csomóan csalni fognak, mi meg becsületesen megcsináltuk.
- Miért nem jó, ha online, élőben mutatja?
- Izgulós, ne kelljen élőben, inkább videón vagy fényképen küldjük.
- Egy óvodás is le tudja tölteni a megfelelő programokat/be tud lépni. Minden szülő digitális analfabéta?
- Szerintetek miért nem tudunk belépni? Az informatikus sem tudja, hátha nektek van még valami ötletetek.
- Mi a probléma? Még az óvodásoknak is van saját okostelefonja/tabletja.
- Áram sincs, honnan lenne okostelefon?
- Miért nem küldenek nyomtatható feladatokat?
- Nincs itthon nyomtatónk, remélem nem küldenek olyant, amit ki kell nyomtatni.
- Miért nem a Krétában küldenek mindent, amikor abban minden ott van, ami kell?
- A Krétában minek küldenek bármit, belépni sem tudunk!
- Digitális oktatás és tényleg a munkafüzetbe meg a füzetbe kell megoldani a feladatokat?
- Miért nem a füzetbe, munkafüzetbe kell megoldani a feladatokat? Azt már megszokták.
- Túl sok a feladat.
- Miért nem adnak többet? Ez így nem is tanulás.
- Mi lesz a fejlesztéssel? Arra lenne a legnagyobb szükség!
- Legalább a fejlesztő pedagógus ne adna feladatokat!
- Miért kell mindig kiküldeni a konkrét feladatokat? Miért nem projekteket csinálnak, meg önállóan dolgozzák fel a tananyagot?
- Egyedül nem tudják feldolgozni az anyagokat. Most kell újítani?
- Azt se tudják, mi az a projekt! Nem igaz, hogy még a feladatokat se tudják kiküldeni.
- Miért nem csoportokban dolgoznak?
- Miért kell erőltetni ezt a csoportos munka dolgot?

Tovább is van. Mondjam még?”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 18 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
kuzmics
2020. április 10. 19:05
Amíg ide firkálsz, addig foglalkozhatnál a gyerekkel.
Teréz A Piréz
2020. április 10. 11:36
Negyedikes gyerekemmel egy matek és egy nyelvtan óra között felálltam tíz percre levegőt venni. Nagypéntek van és tavaszi szünet, csak úgy mondom. Lenne húsvéti nagytakarítás is, de nem lesz, nincs rá idő, tanítani kell. Ha ügyesek vagyunk, a szünet végére sikerül utolérni magunkat. Erre legközelebb nyáron lesz lehetőség, ahogy a dolgok állnak. Jópofa ez a szöveg, meg is értem valahol, de a lényegen nem változtat, hogy belefulladunk a tananyagba. Na megyek vissza, sok munkánk van még a gyerekkel. Erőt, egészségét, tanító néni!
székelyszó
2020. április 10. 10:52
Na ez tökéletesen bemutatja, hogy milyen tévesen rögzült a demokrácia gyakorlata. Legyen már egy korlát, hogy van amibe belepofázhatok és van, amibe nem vagy nem úgy. Pl a tanár azért van, hogy felelős döntéseket hozzon. Nem kéne folyamatosan megkérdőjelezni, hogy jól csinálja-e. Ha ez felmerül, akkor be lehet jelenteni a felettesénél. Ráadásul, és ezt a politikában is bevezetném: pedagógiai és pszichológiai kérdésekben ne egy autószerelő hőbörgésével kelljen foglalkozni. /nem nézem le őket, csak én sem vitatkozom a hengerfejekről senkivel...A politikában is jó lenne ez. Az ellenzék részéről mostanában olyan ötletelést lehet hallani, ami tisztán szavazatszerzés-pánik keltés-kormány ellenes puffogás. Jó lenne felhívni a figyelmet arra, mit jelentene most a pénz szórás, vagy a munkanélküliség csak hónapokra szól. van munka is a mezőgazdaság, ételkihordás, egészségügyi logisztika felszívhatja a munkaerőt. a kormány helyében és most nagy mintán, sok kérdezőbiztossal csinálnék online kutatásokat. Idő van rá.
Falfirka
2020. április 10. 10:38
5. osztályban tanító német tanár távoktatása: megírja a szülőnek NÉMETÜL, hogy a 73.oldaltól a 82. oldalig tanítsa meg a gyereknek az anyagot! és ez tanárnak meri nevezni magát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a szülők 8o %-a soha nem tanult németül, a kérdést sem értik!!!!!!!!!!!!!!!!! és még sorolhatnám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 7.es gimis tanár: 8 órakor leül a gép elé, ellenőrzi, hogy minden gyerek ott van-e, és leadja az órát! mecsoda különbség!!!!!!!!!!!!!!! általában az első csoport szokott tüntikézni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!