„Kívánságok a pedagógusok felé, amiknek lehetőleg egyszerre kellene teljesülni. A lista nem teljes! Ha iskolás gyermekkel rendelkező szülő vagy és konkrétan magadra ismertél, akkor az csak a véletlen műve, minden pontot több, különböző szülőtől is olvastam.
- Tartsák meg online az órákat.
- Ne tartsák meg online az órákat.
- Ne online, de videóról tartsák meg.
- A videó teljesen felesleges, mert nem tud kérdezni a gyerek, ha nem érti.
- Csak a feladatokat küldjék, majd ha valamit nem értünk, akkor kérdezünk.
- Egyáltalán ne küldjenek írásos feladatokat,
maximum játékos gyakorlókat.
- Differenciáltan tanítsák a gyerekeket, mert most van rá idő.
- Haladjanak az anyaggal, hogy be tudják fejezni a könyvet.
- Egyáltalán ne vegyenek új anyagot, csak ismételjenek.
- Engedjük el ezt az egészet, majd jövőre bepótolják.
- Egyben küldjék ki az egész heti tananyagot.
- Ne küldjék ki egyben az egész hetet, csak az aznapit.
- Legyen határidő, hogy ne lehessen akár meddig húzni az időt
- Ne legyen határidő egyáltalán, vagy minimum 1 hét mindegyik feladatra
- Ne legyenek különböző felületek, egy helyen jöjjön minden.
- Miért nem tudja mindenki a neki legjobb felületet használni?
- Testnevelés? Nooormális?
- A tesit mindenképp tartsák meg, hogy mozogjon a gyerek, ne a gép előtt üljön egész nap.
- Legyen tesi, de ne kelljen mozogni, mert nincs hozzá hely, legyen sporttörténet és sportelmélet.
- Nehogy elmélet legyen testnevelésből is!
- Miért nem elég hetente mozgásnaplót küldeni? Abba legalább azt írunk, amit akarunk.
- Most komolyan külön naplót kell írni a mozgásról is? Nem elég a többi?
- Miért kell rajz órát tartani? Nincs elég feladat?
- Legyen rajz mindenképp, mert legalább kikapcsol kicsit a gyerek.
- Technika? Nincs itthon semmi hozzá! Amúgy is tanul eleget a gyerek.
- Tök jó, hogy ha van technika, az itthoni dolgokból milyen jó dolgokat lehet csinálni, úgy élvezte!
- Ének? Minek? Úgyis utál énekelni.
- Ének? De jó, együtt énekel az egész család!
- Elmélet legyen énekből, ne kelljen itthon is kornyikálni.
- Na énekből főleg ne legyen elmélet!
- Miért nem Messengeren küldik a feladatokat? Minden gyereknek van Messengere.
- Nem vagyok hajlandó megengedni a gyereknek, hogy regisztráljon a Messengerre.
- Miért nem küldhetem vissza videón, hogy a gyerek tényleg elmondta a verset/megcsinálta a tesit/elénekelte az éneket?
- Kizárt dolog, hogy bármilyen videót küldjek a gyerekről.
- Miért nem elég a fénykép?
- Miért fénykép? Azon nem látszik, hogy tényleg megcsinálta, egy csomóan csalni fognak, mi meg becsületesen megcsináltuk.
- Miért nem jó, ha online, élőben mutatja?
- Izgulós, ne kelljen élőben, inkább videón vagy fényképen küldjük.
- Egy óvodás is le tudja tölteni a megfelelő programokat/be tud lépni. Minden szülő digitális analfabéta?
- Szerintetek miért nem tudunk belépni? Az informatikus sem tudja, hátha nektek van még valami ötletetek.
- Mi a probléma? Még az óvodásoknak is van saját okostelefonja/tabletja.
- Áram sincs, honnan lenne okostelefon?
- Miért nem küldenek nyomtatható feladatokat?
- Nincs itthon nyomtatónk, remélem nem küldenek olyant, amit ki kell nyomtatni.
- Miért nem a Krétában küldenek mindent, amikor abban minden ott van, ami kell?
- A Krétában minek küldenek bármit, belépni sem tudunk!
- Digitális oktatás és tényleg a munkafüzetbe meg a füzetbe kell megoldani a feladatokat?
- Miért nem a füzetbe, munkafüzetbe kell megoldani a feladatokat? Azt már megszokták.
- Túl sok a feladat.
- Miért nem adnak többet? Ez így nem is tanulás.
- Mi lesz a fejlesztéssel? Arra lenne a legnagyobb szükség!
- Legalább a fejlesztő pedagógus ne adna feladatokat!
- Miért kell mindig kiküldeni a konkrét feladatokat? Miért nem projekteket csinálnak, meg önállóan dolgozzák fel a tananyagot?
- Egyedül nem tudják feldolgozni az anyagokat. Most kell újítani?
- Azt se tudják, mi az a projekt! Nem igaz, hogy még a feladatokat se tudják kiküldeni.
- Miért nem csoportokban dolgoznak?
- Miért kell erőltetni ezt a csoportos munka dolgot?
Tovább is van. Mondjam még?”