Karácsony benyújtotta javaslatát: ezekben a hónapokban leállhat Budapest, szabadságra megy

Júliusban és augusztusban hiába keresnék a fővárosiak balliberális főpolgármesterüket a Városházán.

Szóba sem kerül a környezetvédelmi alapú differenciálás, és az sem tisztázott, mi lesz a 4100 budapesti autóbusz sorsa.
„Sajnos nem csak Gyurcsány Ferenc régi, levitézlett embereinek visszatérését titkolta a választások előtt Karácsony Gergely, hanem azt is, hogy a dugódíj bevezetésével meg kívánja sarcolni a budapestieket. Különösen visszatetsző, hogy annak a 4-es metrónak a szerződésére hivatkoznak, amelynél az OLAF megállapítása szerint a beruházás összköltségének 452 milliárd forintos összegéből 272 milliárd forint érintett korrupcióval és szabálytalanságokkal. Így tehát tényszerűen kijelenthető, hogy a Demszky-korszak baloldali-liberális koalíciója idején szétlopott fővárosi nagyberuházás káros hagyatékát a budapestiekkel kívánják megfizettetni.
Azzal is elfelejtettek kampányolni, hogy kitiltják a dízelautókat a város egyes részeiből, holott a budapesti autók közel harmadát a dízel üzemű járművek teszik ki. A erről szóló interjúban a környezetvédelmi alapú differenciálás szóba sem került, amiből arra következtethetünk, hogy azt sem kívánják vizsgálni, rendelkezik-e az adott jármű részecskeszűrővel, vagy sem. Ugyanígy kérdés az is, mi lesz a több, mint 4100 budapesti, dízel üzemű autóbusz sorsa? Azokat is kitiltják majd Budapestről?”