Sétáló Oslo

2019. október 04. 08:58

A jelenlegi Budapest az agglomerációból és a budai zöldövezetből ingázó autósok igényeit szolgálja.

2019. október 04. 08:58
Puzsér Róbert
Puzsér Róbert
Facebook

„Sétáló Oslo. Budapestet e referencia szerint akarjuk a felső 10% igényeiről az alsó 90% szükségleteire újatervezni. A jelenlegi Budapest az agglomerációból és a budai zöldövezetből ingázó autósok igényeit szolgálja.

Azok igényeit, akik megengedhetik maguknak a parkolás költségeit, esetleg olyan munkahelyük van, amely céges parkolót biztosít nekik. Ilyen maga Tarlós István is, aki Budapest tömegközlekedésének csomópontján, három metró találkozásánál egy hatalmas közterületet tart lezárva, hogy ott ő meg a polgármesteri hivatal tisztviselői parkolhassanak.

Tarlós 2010-ben azt ígérte, hogy ez a hatalmas Deák téri parkoló közpark lesz. Még egy hazug ígéret – már senki sem kapja fel a fejét.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 59 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Akitlosz
2019. október 05. 00:41
A parkolásnak költségei pedig éppen a kapzsi önkormányzat miatt vannak. Parkoló az nincsen, de a pénzt azt szedik a semmiért.
Akitlosz
2019. október 05. 00:39
Ez a sétálva munkába járás egy Budapest méretű városban érdekes lenne.
Trauben
2019. október 04. 13:22
Bobby Walking
lofejazagyban
2019. október 04. 12:29
Robi, te nagyon hüjje! Érdről vagy Maglódról a melósok járnak Budapestre dolgozni, és Káposztásmegyer vagy Békásmegyer lakótelepei népe is bejár dolgozni, tanulni a Belvárosba. Ültél már metrón reggel? A Belváros dzsentrifikálódásával olyan ingatlanárak lettek ott, hogy külföldiek és a magyar elit felső-középosztály költözhet oda. A 90%-nak bizony a külvárosokban kell albérletet vagy tulajdont keresnie.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!