„A multicég szíve joga, hogy mely populációt célozza meg a sokszínűség, az egyenlőség és végső soron a szeretet jegyében. A plakátokkal kapcsolatban megszólaltak és élesen reagáltak azok, akik nem ezt (a szeretet üzenetét) fedezték fel a reklámokban, hanem politikát és a felnövő nemzedék homoszexualitásra történő biztatását. A két oldal, a plakátjaival pénzre hajtó cég és a társadalmi veszélyt látók között valahol elsikkadtak az érintett, a szexuális másság alapján kiemelt harmadik csoport tagjai, akik akarva-akaratlanul eszközként váltak részévé egy reklám-, illetve politikai kampánynak. Pedig többségük csak nyugodtan szeretné élni az életét a nyaraláson látott párokhoz hasonlóan. Pszichoterápiás tanulmányaim, és a számomra ismert konkrét terápiás tapasztalatok alapján mondhatom, hogy a homoszexuálisok is, mint minden ember, általában a maguk testi-lelki egészségére és esetleges párkapcsolati problémáikra fókuszálnak és távol áll tőlük az önmutogatás, a másságukkal való hivalkodás. Ennél fogva nem hiszem, hogy többségük helyesli, ha valaki kommersz reklámot csinál az ő identitás-vállalásukból. Mert egy dolog, hogy a jogaikért küzdenek, s más, amikor e jogokat rajtuk kívül állók használják fel eszközként.”