„Hétvégén beugrottam egy benzinkúthoz, hogy beszerezzek pár sajtóterméket, amit két sonkás-sütis zabálás között tudunk olvasgatni.
A shop ajtajában egy kedves, lelkes, valószínűleg új férfi munkatárs ugrott elém és buzgón kérdezte, miben segíthet.
Újságért jöttem, köszönöm – mondtam.
Végignézett rajtam tetőtől talpig, tekintetében a bölcsek kövének ragyogásával:
Glamour, ugye?
Erre én néztem rajta végig tetőtől talpig, talán a szemöldököm is felszaladt kicsit, de nem szándékosan. Hisz valószínűleg olyan nőnek látott – rendben volt a hajam, sminkem, ruhám -, aki a szépségipar újdonságaiból még ünnepek alatt is naprakész szeretne lenni. Fokozta hát a hangulatot:
Kuponok, gondolom.
Erre elnevettem magam.
Óh, nem, kuponok ellen be vagyok oltva, de egy Magyar Hang, HVG és Forbes jól jönne – válaszoltam teljesen megenyhülve.
Segített összeszedni a lapokat, csevegtünk még egy kicsit és fizettem. Közben észrevettem, hogy a HVG címlaptervezői glamúrosra vették a sztorit. Csak kuponok nincsenek benne.”