Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
2018-ban elindult a Családok éve nevű, kormányzati cukormázzal leöntött propagandakampány.
„Soros György és a migránsok után a kormányzati retorika legkedveltebb szava valószínűleg a család lehetett idén, és amit ilyen sokat emleget a magyar kormány, azzal biztosan komoly szándékai vannak.
2018-ban elindult a Családok éve nevű, kormányzati cukormázzal leöntött propagandakampány, amiről hamar kiderült, sokkal inkább lett a tehetősebb családok éve, mint a rászorulóké, az egygyerekeseké, vagy esetleg azoké, ahol az egyik gyermek mondjuk meleg.
(...)
De a családok éve szerencsére folytatódik: ott van a zászlókkal teletűzdelt budapesti hidakon, ott van a kisfilmben, amit szinte képtelenség kikerülni, ha megnéznénk egy videót vagy elolvasnánk egy cikket online, ott van a szoboravatáson, ott van a virágkarneválon, ott van a postaládánkban és ott van az agyunkban, ha akarjuk, ha nem.
A Honvédkóház családbarát koraszülött osztályán viszont nincs ott, és ha az ország legjobb koraszülött osztályán nincs ott, akkor gyanítom, hogy máshol sincs.”