Hol van kevesebb nő: a püspöki karban vagy a feministák új kedvenc pártjának elnökségében?
Vajon a templomhoz hasonlóan étterembe se hajlandó belépni az öntudatos nő, mert a séfek között durva férfiuralom tapasztalható?
Mindenki cipeli a sérelmeit, és várja, hogy mikor csaphat le illedelmesen-polgárian.
„A feminizmusként brandelt vámpírkastély a polgári-liberális perveziókra épül. Folyamatos az egymás passziv-agressziv basztatása, mindenki cipeli a sérelmeit, és várja, hogy mikor csaphat le illedelmesen-polgárian, amikor más előkészíti a terepet. Ebben a közegben az a katarzis a tisztes polgárságnak megengedett kis fakó érzelmi repertoárjuk közepette, ha megtaposhatnak valakit, ha visszaigazolódik a saját felsőbbrendűségük.
Rettenetesen élvezkednek azon, amit művelnek. Kéztördelve, sápítozva, sajnálkozva diskurálják el, hogy nem kell emberszámba venni, aki útban van nekik. A moralizáló retorika csak átlátszó máz a végre szabadon kiélhető szadizmuson. Ami ebben a közegben nem akadály, sőt.
Két ügy leplezi a legjobban le ezt a közeget.
Vidéki családanyának nincs női princípiuma, női lelke, vele született nőiessége, de második kerületi férfinak van, mármint ha transzneműnek érzi magát. Ennek semmi értelme. Semmi.
Ennek ellenére a női princípium ellen ágállók beleálltak abba, hogy adottan létezik velünk született genderidentitás, követve a mintát a műveltnyugatról.
Ugyanez a »szexmunka«. Hölgyem, legyen inkább kurva! – szólalnak a szokásos lekezelő, nyájaskodó hangnemben a jövőkutatók a feminista médiában. A stigma eltávolítása címszó alatt a szexipar normalizálása, a szexipar jogi környezetének megteremtése zajlik. Ez egy kilóra idehozott franchise, amiről sokat elmond, hogy az egyik fő propagáló, az Amnesty International policy tanácsadóját elítélték emberkereskedelemért.
A szolgaság szabadság, a legelnyomottabb nők férfiak, a szex munka. A neolib propaganda pedig feminizmus.”