Nem gondoltuk, hogy a 2Rule ekkora vihart kavar

2018. augusztus 07. 13:37

Nem tudom elképzelni, hogy Lengyelországban bárki azért támadna meg egy vállalkozást, mert a lengyeleknek szeretne valamit létrehozni.

2018. augusztus 07. 13:37
Kővári Ágnes
Origo

Jelenleg három NB I-es labdarúgócsapat játszik a 2Rule mezben, a Puskás Akadémia, a Haladás és a DVTK. Hogyan sikerült elérni azt, hogy például a miskolci csapat váltson, és a 2rule-t viselje?

Hat éve vagyok munkakapcsolatban a DVTK csapatával. Nagyon sokat küzdöttünk együtt is és én is azért, hogy egyedi mezük legyen. Hol német, hol cseh, hol olasz vezetőket kellett meggyőznünk, hogy a Diósgyőr tradicionális klubként önálló kollekciót érdemel. Nem sikerült, pedig nem az a típus vagyok, aki hamar feladja. Az utolsó pillanatig, az NB I nyitányáig dolgoztunk a megjelenésükön. Mindennek stimmelnie kellett, picit ki is futottunk az időből. A hagyományaikhoz igazodó, versenyképes, árszínvonalban megfelelő terméket szerettünk volna kínálni nekik. A megjelent hírekkel ellentétben nem telefonált senki Diósgyőrbe, hogy megkönnyítsék a dolgunkat. Becsülendő, korszakindító lépés volt a döntésük, nem lehetett a várakozásaikat alulteljesíteni.

A felcsúti Puskás Akadémia csapatával könnyebb volt megállapodni?

Más szempontokat kellett figyelembe vennünk, sok igénnyel kellett a tervezőknek, majd a gyártásnak megbirkóznia. A Puskás Akadémia az innovációban, a hazai gyártásban segít nekünk. Rajtuk próbáljuk ki az újdonságokat, az összes olyan fejlesztést, amelyet később máshol alkalmazhatunk. Mészáros Lőrinc, a Puskás Akadémia elnöke, mielőtt igent mondott arra, hogy pénzügyi befektetőként beszáll a vállalkozásba, egy éven keresztül figyelte a tevékenységünket, hallgatta meg a terveinket. Megmutattuk neki, hogy a magyar sport mennyire kiszolgáltatott a külföldi sportszergyártóknak, nekünk pedig új ötleteink voltak.

Hol tart most ez a projekt?

Nagyon az elején járunk még, most a termékek nagyjából harmada készül itthon, és középtávon gondolom, hogy ez az arány 90 százalékra növelhető. A márka nevének bevezetése jól, vagy ha viccelni szeretnék, túl jól sikerült. A rengeteg támadás mellett nagyon sok pozitív visszajelzést kapunk. Ez azt jelenti, hogy van helyünk a piacon.

Az elmúlt időszakban melyek voltak azok a nehézségek, amelyekre egyáltalán nem számított?

Senki nem gondolta volna, hogy a 2Rule bevezetése ekkora vihart kavar majd. Én csendes építkezésre gondoltam, ehhez képest most olyan dolgokkal foglalkozunk, hogy hogyan védjük meg az informatikai rendszerünket. Mezek gyártása mellett biztonságos tűzfalépítéssel és ennek nyomán rendőrségi feljelentésekkel foglalkozunk. Pedig mi csak ugyanazt tesszük, amely a környező országok mindegyikében működik. Nem tudom elképzelni, hogy Lengyelországban bárki azért támadna meg egy vállalkozást, mert a lengyeleknek szeretne valamit létrehozni. Mi itt szeretnénk adót fizetni, itt szeretnénk munkahelyeket teremteni. Ha csak egyetlen embernek adunk munkát, már megérte az egész. És már most több száz potenciális munkavállalóról beszélhetünk és a vidéki vállalkozások bevonásáról.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 209 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
szotyiratöbbpénzt
2018. augusztus 08. 09:45
- lekövetjük az egyszeri kínai/vietnámi ruhaboltos üzleti modelljét, megfejelve előre lezsírozott állami támogatással, - behazudjuk, hogy azért kell nagyrészt külföldön, külföldi alapanyagból gyártatni, mert még Mo-on nincs megfelelő kapacitás / szakértelem bla bla..., de majd egyszer (ne már, a know-how, a fejlesztés időbe és pénzbe kerül??? még ilyet!) - ahelyett, hogy keresnénk egy magyar designer társaságot, hogy alakítson ki és építsen egy tisztességes márkaarculatot (ha már ...), inkább: google > free vector > és lőn pl. ez: https://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/1274287/229344448/stock-vector-eagle-229344448.jpg - kicsit lebutítjuk a figurát, mert mi nem lopunk (a szomszéd srác úgyis ügyesen "gépezik", majd megcsinálja fagyiért) :))) - "felajánljuk" :))) élvonalbeli egyesületeknek a termékünket, s bár se referencia, se tapasztalat, se készlet, de még egy weboldal se, nem számít, azok örömmel félredobják a bevált cuccot és már szerződhetünk is, a focival amúgy sem lehet nagyon mellé lőni manapság :))) (Érdekes, hogy ez a mutatvány évtizedek óta futó magyar márkáknak még nem sikerült, véletlen...) - a polgár meg örül a karosszékében, hogy juhéjj, magyar márkaépítés, termékfejlesztés, (na persze...) - hab a tortán, hogy gátlás nélkül csinálunk bugyuta anglomán szóviccet a magyar kultúrkör egyik emblematikus alakjából (az angol fordításai külön szánalmasak) - Én meg valójában le is szar6om, ez csak a NER üzleti modell szép példája. Vegyétek, vigyétek!
Karbantartó9
2018. augusztus 08. 09:35
Egyébként fogk belőle vásárolni! Csak hogy pukkadjon a sok nemzetrontó tetű!
Robur
2018. augusztus 07. 22:34
Hülye seggnyaló ribanc. Azért támadják mert állami hátszéllel, közpénzen hozta létre a tetves mini szterelnök semmhez nem értő strómanja.
koronaszepe
2018. augusztus 07. 21:51
Ez bazmeg viccnek is rossz. A névválasztással együtt.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!