Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
A Heti Válasz nem írt vállalhatatlant; nem volt lapjain félelemkeltés, gyűlöletszítás.
„A Heti Válasz megtartotta a helyes mértéket. Szerzői azt írták, amit gondoltak, nem parancsot vagy elvárást követtek. A Heti Válasz nem írt vállalhatatlant; nem volt lapjain félelemkeltés, gyűlöletszítás. Megmutatta, hogy az elkötelezettség nem jár bezárkózással, nem tartotta eleve rossznak, aki másként gondolkozik. (...)
A Heti Válasz rendszeresen közölt interjúkat olyan vállalkozókról, akik saját erejükből vitték sokra, nem pedig állami vagy önkormányzati megrendelésekkel. Meg lehetett ismerni gondolkodásmódjukat, kultúrájukat. Nem tudjuk, kire szavaznak. De azt igen, hogy bár a »polgári Magyarország« politikai termék lett, igenis létezik, s megvan ma is. Nagyon széles réteg maradna elhagyatott, amelynek értékrendje nem változott, de elvesztette képviseletét.”