„Shane Tusup abban a világban szocializálódott, amikor a nyilvánosság fogalma már egészen mást jelent, mint akár 15 évvel ezelőtt. Amikor már egészen más számít tabunak, mint akár csak 10 éve. Ma már a Jürgen Habermas által megörökített társadalmi nyilvánosság szerkezetváltozásának legújabb stádiumában vagyunk: az exhibicionista-posztnormális szakaszban.
Ennek a legújabb stációnak talán legjellemzőbb (és legvisszataszítóbb) ismérve a magánélet és közélet határainak lebomlása. Amely fejleményt a »mindenki sztár« új nyilvánosságának közönsége nem csak ünnepel, de a saját eszközeivel igyekszik is elősegíteni. Azt meg szinte őrjöngve követeli, hogy betekinthessen a híres emberek budoárjába. Shane Tusup és Hosszú Katinka látszólag nagyon professzionális módon kezdték el használni a nyilvánosság eme megváltozott terét, és felépítették a boldog, sikeres pár imágóját, amit egyben a brand részévé is avattak. Vagyis a magánéletüket – pontosabban annak manipulatíve előállított pszeudo képét – az üzleti vállalkozás fundamentumává tették. A (közösségi) médiában végül is a Hosszú-Tusup álompár címkéjű termék promóciója folyt. Egy régebbi világban a tisztelethez, a csodálathoz – és az anyagi sikerhez – elég lett volna az olimpiai-, világ- és Európa-bajnoki érmek sokasága, és főként az az emberfeletti munka, ami ezeket eredményezte.
De már nem azt a világot éljük.”