Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Láthatóvá és érthetővé kell tenni azt, hogy a feminizmus nem az elitek ügye, hanem mindannyiunké: nőké, és férfiaké, szegényeké, és gazdagoké.
„Láthatóvá és érthetővé kell tenni azt, hogy a feminizmus nem az elitek ügye, hanem mindannyiunké: nőké, és férfiaké, szegényeké, és gazdagoké. Ez pedig mind azokon az apró munkákon múlik, amiket a mainstream média nem fog elvégezni. A mainstream média pont a saját logikája szerint fog kérdezni, az viszont a politika feladata, hogy olyan helyzetek jöjjenek létre, amiben ezek a kérdések a helyes, hosszú távon a feminizmusnak hasznos témákról szólnak.
Ez az a pillanat, ahol ügyeket, eseményeket, történeteket és szereplőket lehet építeni, sokkal kevesebb energiából, mint bármikor. És ez az a pillanat, amikor alacsony belépési küszöbű helyzetek teremtésével, sok-sok új aktivistát lehet megnyerni, sok-sok új embernek lehet információt átadni, építkezni lehet akár a következő évtizedekre.
De ehhez másra is szükség van a célok, az eszközök, az elérni kívánt hatás meghatározására. Nem elég csupán az igazság birtoklásáért küzdeni. Nem lehet önmagában az a cél, hogy a tudást megszerezzük, hogy a feminista közösségeken belül igazságot birtokolja valaki.
Mert ezek a tudások és igazságok csak akkor érnek valamit, ha azt a társadalom minél nagyobb része is vallja. Ugyanis ez lenne a cél, hogy ezek a gondolatok, értékek győzzenek, és ezzel a győzelemmel emberi sorsokat változtathassanak meg.”