Majka és ByeAlex az a könnyűzenének, ami Kovács Kovi István és Ron Jeremy a filmgyártásnak. Köszönet a Nemzeti Kulturális Alapnak a támogatásért!
„ByeAlex, a macsó szexgép folytatja azt a picsáskodó hisztit, ami saját szemelyiség híján lassan egyetlen védjegye. ByeAlex tegnap még a Nietzsche összessel pózolt, ma már úgy érvel, hogy »az van, hogy szexuál vagy, pörögj még rajtam, nem vagyok kétperces, múltkor fél napig bírtam«. ByeAlex kőkemény férfi, ha Majkával spanban dugja a nőket, még keményebb, ha a szalonban új tetkót varrat, amint azonban kamera kerül a közelébe, már csak annyi biztos, hogy nála még Majkáné Dundika is karakteresebb és maszkulinabb személyiség.
Alex barátunk így vág vissza a Nemzeti Kulturális Alaptól a hármas b@szás propagálására folyósított pénz kapcsán: »Az NKA nem közpénz. Hanem a MI jogdíjainkból adódik össze. Köszi a figyelmet.«
Nos, Alex hazudik. Az NKA egy közintézmény, amit az Országgyűlés hozott létre. Ez a pénz minden előadót megillet – például a Rímbíózist is –, csakhogy nem minden előadó kap belőle. A helyzet annyival rosszabb, mintha az NKA-támogatás pusztán közpénz volna, hogy az olyan közpénz, amit Majka és ByeAlex a pályatársaik elől nyúltak le. Miközben valódi zenészeknek és dalszerzőknek ez kib@szott nagy pénz, a TV2 és az RTL celebjeinek mindössze pár fillér. Ha ByeAlexről venné a példát, Mészáros Lőrinc azzal érvelne, hogy senkinek semmi köze ahhoz, mennyi pénzt vesz ki az államháztartásból, hiszen azt a pénzt ő meg a többi vállalkozó fizették be. Magyarországon mindenkinek jogdíjat kell fizetnie az üres CD-k, DVD-k, pendrive-ok, memóriakártyák és merevlemezek után. Alexnek ugyan mi köze ehhez a pénzhez – már azon kívül, hogy megkapja, és nyilvánosan elégeti? Alex hazudik: ez egy állami sarc, amit egy állami intézmény oszt el, és igenis közünk van ahhoz, hogy kik között, és mire. Ez esetben arra, hogy »jól csinálod, tetszik, szép a hasad, szexi«. Alávalóan primitív, és még csak nem is rímel – az adónkból, Alex.
Röhejes, hogy Majka papa rajongói az oldalamon még mindig az ő popzenei nagyságába halnak bele a Belehalokra hivatkozva. Mennyit rakott bele abba a számba Majka? A zenét ő szerezte? Hát, nem. A szöveget ő írta? Hát, egy részét igen. Aztán a bulvárban kisajátította, lenyúlta az egészet tokkal-vonóval. Mert ha Majka valamihez ért, az a gátlástalan privát és köznyilvános nyomulás, a szégyentelen önpromotálás. Jelzem, hogy a Belehalok című dal nem Majka részvétele miatt, hanem Majka részvétele mellett lett sláger. BLR és Curtis nélkül ez sehogy se ment volna – hiába használja Majka úgy a másét, mint a sajátját. Ugyan mibe is akar belehalni Majka? A kurva sok pénzébe? A porondmesterkedésbe a TV2-n? A Playboy-nyuszi feleségébe? A pizzéria-hálózatába? A facebook-oldalát elárasztó termékelhelyezésbe és szponzorlogó-feltüntetésbe? Majka belehalása soha nem volt több, mint egy hazug póz, az a dal pedig ezerszer inkább BLR-é vagy Curtisé, mint Majkáé – épp, ahogy az Ezek megőrültek! ezerszer inkább Majkáé, mint Fekete Pákóé vagy Berki Krisztiáné.
Annyit tisztázzunk még, mielőtt a kereszténydemokrata trollhadak elözönlenék a kommentfalat, hogy a hármas szex egyáltalán nem ördögtől való – ha olyan kultúra és gyengédség jellemzi, amilyen a Vicky, Cristina, Barcelona című Woody Allen-filmben, vagy a Szerelem című Gaspar Noé-filmben látható. A Majka és ByeAlex által tanúsított magatartás úgy viszonyul ehhez, ahogy Pierre Woodman castingvideói egy szerelmespár érzéki együttlétéhez. Majka és ByeAlex az a könnyűzenének, ami Kovács Kovi István és Ron Jeremy a filmgyártásnak. Köszönet a Nemzeti Kulturális Alapnak a támogatásért!”