Szentkirályi Alexandra másoknak is ingyenessé tenné a tömegközlekedést
A kormánypárti politikus jó hírt közölt a budapesti kutyásokkal és a biciklisekkel.
Nem kellett több a támogatottsági százalékpontjait feljebb tornászni képtelen kis pártnak, az Együttnek: habzó szájú nácizással válaszolt.
„Izgalmas heteknek nézhettünk volna elébe, amikor egy magát civilnek nevező szervezet, a part menti gát mellett kiálló Római-partért Egyesület elkezdett ordenáré módon zsidózni. Nem kellett több a támogatottsági százalékpontjait feljebb tornászni képtelen kis pártnak, az Együttnek: habzó szájú nácizással válaszolt. Ebben a légkörben azonban kizárt az érdemi vita, az érvek ütköztetése, a másik meghallgatása.
Az árvízvédelmi mű Nánási út–Királyok útja nyomvonala azután kapott szélesebb publicitást, hogy Tarlós István adott nyáron néhány hét esélyt a környezetvédőknek. Személy szerint Lányi András író-filozófusnak. Aki megpróbálta a lehetetlent: szakértőket toborzott, hogy rövid idő alatt olyan tanulmányt tegyenek le az asztalra, amely megállná a helyét a másik héttel szemben, amelyek mindegyike a mobil gát irányába mutatott. Részben sikerült, részben nem, viszont a főpolgármester azzal, hogy eleve negligálni próbálta a dokumentumot, miközben a vitától továbbra is elzárkózott, olajat öntött a tűzre. Mint mondta, már belefáradt az áldatlan, hét éve húzódó (valójában elfojtott) vitába, és megcsinálja, amit megígért a választóknak: azaz megold egy problémát.
A problémát azonban senki sem érzékeli. Rég nem volt itt árvíz? Bármit is gondoljunk arról, hogy hova épüljön akár mobil, akár fix gát, jó lenne, ha mindenki lehiggadna: 2013-ban centiméterek hiányoztak a Rómain, hogy átcsapjon a víz az oda letett több tízezernyi homokzsákon, és elöntse Óbudát a Szentendrei útig. Nem sokon múlt a katasztrófa 2006-ban és négy évvel korábban, 2002-ben sem. Tehát illendő lenne komolyan venni a kérdést minden félnek. Ellenkező esetben osztoznak a felelősségen, ha valamikor a közeljövőben netán megint jön az ár, és pusztítja, ami az útjába kerül.”