Egy éve került hozzám a TV2 csoport, és mivel ez nem egy sprint, hanem maraton, fokozatosan építkezünk. Ilyen léptékű, tizenegy csatornából álló fejlesztés még nem volt Magyarországon. Azt gondolom, jó irányba haladunk, áprilisban a TV2 csoport és az RTL csoport egész napos teljesítménye között 6,6 százalékpontos közönségarány-különbség volt a 18–59 éves célcsoportban, tavaly ilyenkor ez még 13,1 százalékpont volt. A két kábelportfólió között pedig csak 2,5 százalék a különbség, ez tavaly 9,7 százalék volt. Arra számítok, hogy jövőre egyenlő lesz a két kábelportfólió közönségaránya, és az a célunk, hogy 2019-re átvegyük a vezetést.
Pénzügyi szempontból hogy áll a TV2?
Optimalizáltuk a működési költségeinket, így spórolunk, ugyanakkor kereskedelmi és disztribúciós bevételeinket növeltük, és jelentős programinvesztícióba kezdtünk. Stabilan megyünk előre, az öt-hat éves terv időarányos részét teljesítjük. Az elmúlt tíz év lemaradását kell behoznunk, de úgy számolok, hogy két-három év múlva nyereségesek leszünk.”