Csapra vert válság: rekordveszteséggel és befektetői kételyekkel néz szembe a világ legnagyobb sörgyártója
Világszerte csökken az eladás.
A holland söripari óriás természetesen perre megy, hiszen a „Hej, Nekem!” mind nevében, mind ízében, mind a megívása utáni vizelési ingerben túlságosan nagy hasonlóságot mutat a Heineken termékeivel.
„Még alig száradt meg a tinta a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken közti névhasználati megállapodáson, a Manufaktúra máris újabb fejlesztésbe kezdett. A »Hej, Nekem!« fantázia névre hallgató sör ízében a Kaiser, Gösser, Zlaty Bazant és Soproni keveréke, a Heineken állítása szerint pedig tartalmában is, mivel ezekből a sörökből öntötték össze.
A holland söripari óriás természetesen perre megy, hiszen a »Hej, Nekem!« mind nevében, mind ízében, mind a megívása utáni vizelési ingerben túlságosan nagy hasonlóságot mutat a Heineken termékeivel.”