Ha nem versenyeztek velünk, futunk versenyt magunkkal

2017. január 09. 12:18

Mivel a piac többi szereplője nem igazán akar velünk versenyezni, így 2017-ben saját magunkat hívjuk ki egy 12 hónapos versenyfutásra.

2017. január 09. 12:18
Tábor István
Vinoport

„Mivel a piac többi szereplője nem igazán akar velünk versenyezni, így 2017-ben saját magunkat hívjuk ki egy 12 hónapos versenyfutásra. Picit olyan ez, mint a Nemzeti Bor Maraton, csak több állomása lesz, hosszabb távon kell futni, és tíz helyett 365 napig tart majd. Nagy pech, hogy 2017 nem szökőév, mert úgy még egy nappal több idő jutna a feladatok megvalósítására.

Szerkesztőségi igény, hogy ne legyen terjengős egy cikk, emiatt egy ellenőrző listát (ún. checklist) állítottam össze a feladatokról, amiket majd ki kell pipálnia a csapatunknak, azaz a Winelovers, Borkollégium, Borászportál, Vinoport munkatársainak az elkövetkező évben. Íme a lista, amire néhány nagyobb – 2018-ra is áthúzódó – stratégiai feladat nem került fel, mivel ezekről a legtöbben még házon belül sem tudnak. :)”

 

Feladat
Hónap
Teljesítve?
  1. nyomdába adni végre a Borkollégium Bortankönyv 1. – Alapfok című könyvet
január
 
  1. Winelovers Afterwork eseményt tartani 12 alkalommal
január-december
 
  1. elindítani hazánk első szőlőfajtát népszerűsítő site-ját, a furmint.hu oldalt
február
 
  1. lebonyolítani a 12. Magyar Borok Bálját, a valaha volt legerősebb borsorral
február
 
  1. elindítani a Winelovers webshopját
március
 
  1. mérföldkő mesterkurzust tartani a Tokaji Márciuson Szepsy100 vs. rest of the world címmel
március
 
  1. megújítani a Borászportál Bornaptár boros programkeresőt
március
 
  1. megszervezni újra az öt tematikus Winelovers nagykóstolót
március-november
 
  1. új, területi alapon szerveződő, hétköznapi, 200-300 fős, elsősorban a kezdő fogyasztókat megcélzó boros rendezvénnyel debütálni Winelovers Wednesday néven
március-december
 
  1. sajt-, sör-, párlat- és csokitanfolyamokat indítani kísérleti céllal a Borkollégiumban
április
 
  1. Borpiac néven szakmai (B2B) rovatot indítani a Vinoport.hu portálon
április
 
  1. személyesen részt venni a Nagy Tokaji Borárverésen és licitálni a Borkollégium borára, a Winelovers webshop borára, és kis szerencsével a Tokaji Március kapcsán crowdfunding alapon összegyűjtött pénzalapjával egy harmadik hordóra is
április
 
  1. megcsinálni ismét a Nagy Bor Tesztet, újra elérve, hogy legalább 40.000 fő töltse ki a teljes kérdőívet
április-június
 
  1. beköltöztetni a teljes céget a Podmaniczky u. 31. alatt álló házba, ahol már a Borkollégium is található
május
 
  1. elindítani Bor1x1 néven a Borászportál folyamatosan fejlesztendő edukációs rovatát
május
 
  1. megszervezni több Wine&Golf eseményt
május-szeptember
 
  1. negyven hazai, negyven nemzetközi és negyven champagne márkát felvonultatni a harmadik Pezsgő Júniuson
június
 
  1. elérni az 1.500 hallgatót egy iskolai év alatt a Borkollégiumban
augusztus
 
  1. megcsinálni és kiadni ismét a TOP100 Bor kiadványt a MediaWorks-szel közösen
augusztus - október
 
  1. elindítani a Borászportál Borkereső szolgáltatását legalább 2.000 borleírással
szeptember
 
  1. Tokaj tanfolyamot indítani a Borkollégiumban, bemutatva a tokaji borkategóriákat, valamint azok minőségét és árát befolyásoló tényezőket
szeptember
 
  1. útjára indítani „Az Év Borvidéke” és ezen belül „Az Év Borvidéki Települése” internetes szavazást, és legalább 200.000 borkedvelőt szavazásra bírni
szeptember-november
 
  1. újra megcsinálni a Winelovers karácsonyi borvásárt (Pezsgő és Aszú), másodjára már Winelovers Xmas néven
december
 
  1. hagyományteremtő céllal egy prémium pezsgős print kiadványt kiadni az év végén
december
 
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!