„Mivel a piac többi szereplője nem igazán akar velünk versenyezni, így 2017-ben saját magunkat hívjuk ki egy 12 hónapos versenyfutásra. Picit olyan ez, mint a Nemzeti Bor Maraton, csak több állomása lesz, hosszabb távon kell futni, és tíz helyett 365 napig tart majd. Nagy pech, hogy 2017 nem szökőév, mert úgy még egy nappal több idő jutna a feladatok megvalósítására.
Szerkesztőségi igény, hogy ne legyen terjengős egy cikk, emiatt egy ellenőrző listát (ún. checklist) állítottam össze a feladatokról, amiket majd ki kell pipálnia a csapatunknak, azaz a Winelovers, Borkollégium, Borászportál, Vinoport munkatársainak az elkövetkező évben. Íme a lista, amire néhány nagyobb – 2018-ra is áthúzódó – stratégiai feladat nem került fel, mivel ezekről a legtöbben még házon belül sem tudnak. :)”
Feladat | Hónap | Teljesítve? |
- nyomdába adni végre a Borkollégium Bortankönyv 1. – Alapfok című könyvet
| január | |
- Winelovers Afterwork eseményt tartani 12 alkalommal
| január-december | |
- elindítani hazánk első szőlőfajtát népszerűsítő site-ját, a furmint.hu oldalt
| február | |
- lebonyolítani a 12. Magyar Borok Bálját, a valaha volt legerősebb borsorral
| február | |
- elindítani a Winelovers webshopját
| március | |
- mérföldkő mesterkurzust tartani a Tokaji Márciuson Szepsy100 vs. rest of the world címmel
| március | |
- megújítani a Borászportál Bornaptár boros programkeresőt
| március | |
- megszervezni újra az öt tematikus Winelovers nagykóstolót
| március-november | |
- új, területi alapon szerveződő, hétköznapi, 200-300 fős, elsősorban a kezdő fogyasztókat megcélzó boros rendezvénnyel debütálni Winelovers Wednesday néven
| március-december | |
- sajt-, sör-, párlat- és csokitanfolyamokat indítani kísérleti céllal a Borkollégiumban
| április | |
- Borpiac néven szakmai (B2B) rovatot indítani a Vinoport.hu portálon
| április | |
- személyesen részt venni a Nagy Tokaji Borárverésen és licitálni a Borkollégium borára, a Winelovers webshop borára, és kis szerencsével a Tokaji Március kapcsán crowdfunding alapon összegyűjtött pénzalapjával egy harmadik hordóra is
| április | |
- megcsinálni ismét a Nagy Bor Tesztet, újra elérve, hogy legalább 40.000 fő töltse ki a teljes kérdőívet
| április-június | |
- beköltöztetni a teljes céget a Podmaniczky u. 31. alatt álló házba, ahol már a Borkollégium is található
| május | |
- elindítani Bor1x1 néven a Borászportál folyamatosan fejlesztendő edukációs rovatát
| május | |
- megszervezni több Wine&Golf eseményt
| május-szeptember | |
- negyven hazai, negyven nemzetközi és negyven champagne márkát felvonultatni a harmadik Pezsgő Júniuson
| június | |
- elérni az 1.500 hallgatót egy iskolai év alatt a Borkollégiumban
| augusztus | |
- megcsinálni és kiadni ismét a TOP100 Bor kiadványt a MediaWorks-szel közösen
| augusztus - október | |
- elindítani a Borászportál Borkereső szolgáltatását legalább 2.000 borleírással
| szeptember | |
- Tokaj tanfolyamot indítani a Borkollégiumban, bemutatva a tokaji borkategóriákat, valamint azok minőségét és árát befolyásoló tényezőket
| szeptember | |
- útjára indítani „Az Év Borvidéke” és ezen belül „Az Év Borvidéki Települése” internetes szavazást, és legalább 200.000 borkedvelőt szavazásra bírni
| szeptember-november | |
- újra megcsinálni a Winelovers karácsonyi borvásárt (Pezsgő és Aszú), másodjára már Winelovers Xmas néven
| december | |
- hagyományteremtő céllal egy prémium pezsgős print kiadványt kiadni az év végén
| december | |