Beijedtek Orbán javaslatától a németek, fel is mondták gyorsan a sablondumát
Orbán még mindig nem azt teszi, amit elvárnának tőle a németek.
Mi mutatná jobban egy márka sajátos erősségét, mint hogy időről időre lényeges beltartalmi elemeit lehet kicserélni, eldobni anélkül, hogy a márka követőit ez egy picit is elbizonytalanítaná?
„»Ma ő az első számú celebünk, az ország legnépszerűbb embere, brandje. Ő a legnagyobb sztár, övé a legtöbb követő, ő mögötte áll a legtöbb katona, értsd, rajongó.« drMáriás mondta ezt a magyar Enver Hodzsáról a 24.hu-nak adott interjújában, és ezen a ponton el kell árulnunk, hogy ennek az egész összeállításnak ez a két mondat adta az ötletét.
A Kreatívnál szeretjük a megragadható, bátor, egyáltalán: valamilyen dolgokat. Orbán Viktorra akkor is igazak ezek a jelzők, ha mindazzal, amit pusztán a Kreatívot érintő szektorokban tesz, csak vitatkozni tudunk, és akkor olyanokról még nem is beszéltünk, hogy egészségügy, oktatás, jövő, vagy akár csak ez az egykedvű, vacak jelen.
De mi tudna egy meghatározó márka egyértelműbb ismertetőjele lenni, mint hogy minden kihívója hozzá méri magát? Mi volna meghatározóbb annál, hogy valaki legalább egy évtizede tematizálja egy ország teljes közéletét? És mi mutatná jobban egy márka sajátos erősségét, mint hogy időről időre lényeges beltartalmi elemeit lehet kicserélni, eldobni anélkül, hogy a márka követőit ez egy picit is elbizonytalanítaná?”
Amit nagyon várunk következő lépésnek: Saját márkás termékeket.”