Így befolyásolja a média az amerikai elnökválasztást
Amerika a vihar előtt: hamarosan itt az elnökválasztás, a kampányban a pártos médiumok is fontos szerepet játszanak.
Tudja, hogyan működnek az újságok, most már azt is, miképpen kell tévét csinálni, hiszen megvette Széles Gábor Echoját, hogy a továbbiakban a gravitáció kikapcsolásával tölthesse értékes idejét.
„Mészáros Lőrincről beszélek, kiről másról. Aki ért a mély-, és magasépítészethez, a szállodaiparhoz, a sertéstenyésztéshez. Pék, hentes, és ásványvízfakasztó. Tudja, hogyan működnek az újságok, most már azt is, miképppen kell tévét csinálni, hiszen megvette Széles Gábor Echoját, hogy a mágnás a továbbiakban a semmiből nyert energiával, a gravitáció kikapcsolásával tölthesse értékes idejét.
Hogy mi mást is tud még Mészáros Lőrinc, egyelőre még nem mondták meg neki.
Mészáros Lőrinc a magyar Chuck Norris. Ereje, esze, szíve szakasztott az övé. Mostantól így is beszélnek majd róla. Mikor Bell feltalálta a telefont, már volt két nem fogadott hívása Mészáros Lőrinctől. Mészáros Lőrinc nem fizet adót, csak beküld egy borítékot, amiben az arcképe van. Mészáros elszámolt a végtelenig. Kétszer. Mészáros Lőrinc nem hagy üzenetet, ő figyelmeztetést hagy. Ha Mészáros Lőrinc betesz egy szelet kolbászt a DVD lejátszóba, vissza tudja nézni az egész disznóvágást. Lehetetlen nem létezik, csak olyan, hogy Mészáros Lőrincnek nincs kedve hozzá. Mészáros Lőrinc tyúkszeme tojást tojik. Mészáros pacalból is tud buborékot fújni. Mészáros felépítette saját szülőházát. Mészáros Lőrinc kétszer volt Budán kutyavásáron.”