
Neve birkaiskola
Tehát a magyar iskolarendszer kvázi büntetőtáborként működik. Irdatlan munka és szenvedés árán verünk a fejükbe egy csomó mindent, de azt nem, hogy azokkal hogyan és mit lehet kezdeni.
„Ebben az a jó hír, hogy sem a gyerekek, sem a tanárok nem hülyék; nem ette meg az agyukat a kóla meg a chemtrail. Ami a tankönyvben van, azt vérrel-verejtékkel megtanulják és megtanítják, a tudás átadásának csatornái nem dugultak el. A rossz hír, hogy mindennek gyakorlatilag annyi értelme van, mint ásatni egy gödröt a foglyokkal, hogy aztán betemethessék. Tehát a magyar iskolarendszer kvázi büntetőtáborként működik. Irdatlan munka és szenvedés árán verünk a fejükbe egy csomó mindent, de azt nem, hogy azokkal hogyan és mit lehet kezdeni. Annak a csomó mindennek jelentős részével egyébként semmit; viszont cserébe nem tanítjuk meg, hogyan találják meg azt az információt, amire épp szükségük van.
Az egész inkább rituálé, mint funkcionális rendszer.
Miközben Ön ezt olvassa, valaki máshol már kattintott erre:
Áttörés: megvan az ősz győztese, Magyar Péter selyemzsinórt kapott – itt az új Mesterterv

Végül is jogos az államtitkár sértődöttsége, amiért a PISA-felmérés nem veszi figyelembe, »mi történik egy adott ország oktatási rendszerében«. Hanem csak úgy méreget közömbösen, valami globális, plutokrata norma szerint. Holott minden nemzetnek joga van a sajátosságaihoz. Adott ország oktatási rendszerében most az történik, hogy minél kevesebbet akarunk költeni rá, de azt legalább rosszul. Az észak-koreai gyerekek meg mind bebiflázták, hogy mi mindent talált fel Kim Dzsong Il a láthatatlan adó-vevőtől a hamburgerig. Ez is teljesítmény, tessék pontozni! Bezzeg a mozgássérülteknek van külön olimpia, nekünk, hülye országoknak miért nincs külön kompetenciamérés?”






