Lajvér-gyorsszemle

2016. szeptember 30. 12:17

Ha létezik márkanév, ami abszolút nem cseng piacosan, akkor a Lajvér alighanem pontosan ilyen.

2016. szeptember 30. 12:17
Ripka Gergely
Táncoló Medve

„Hajdani kollégámat kell idéznem a névválasztás kapcsán, aki már évekkel ezelőtt helyes meglátással élt: ha létezik márkanév, ami abszolút nem cseng piacosan, akkor a Lajvér alighanem pontosan ilyen. Nem fogok itt etimológiai mélységekig lemenni, de igazat kell adnom, nevezték volna inkább villa szandálnak vagy sóskának.... Annyi mindenesetre biztos, hogy egy helyi patakról kapta a nevét. Szuper.

Az is biztos, hogy a Lajvér (brrrr) egyébként egy rendkívül komoly beruházás eredménye. Hatalmas feldolgozó, sokszintes érlelőtérben folytatódva emeletekkel a mélyben, szép modern, panorámás irodák. Mindez elszigetelve a borvidék közismert pincesoraitól. Amolyan impozáns Szeleshát-sztori, csak még vaskosabb még látványosabb végeredménnyel.

Aki itt most azt várja, hogy jó zsurnaliszta módjára lejegyzeteltem az összes számadatot és palackszámokat, meg tárolókapacitást fogok visszamondani, az sajnos téved. Területre a 25 ha rémlik, de ebben sem vagyok biztos csak van egy ilyen szám a jegyzeteim környékén. (Szörnyű, mennyire antiújságíró alkat vagyok, nem?) A szortiment szerteágazó, a minden fogyasztót igyekszünk kielégíteni jelszó jegyében készül itt könnyű reduktív fehértől a nagy vörösig sokminden.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 4 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Arma Gedeon
2016. október 14. 02:07
A bor vacak, de legalább drága. Ezek szerint még a tájképbe is belerondítottak valami modernista építményt, ezzel kerek a kép...
Arma Gedeon
2016. október 06. 12:06
Nemcsak a márkanév furcsa, hanem a címkedizájn is rossz.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!