Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Ha létezik márkanév, ami abszolút nem cseng piacosan, akkor a Lajvér alighanem pontosan ilyen.
„Hajdani kollégámat kell idéznem a névválasztás kapcsán, aki már évekkel ezelőtt helyes meglátással élt: ha létezik márkanév, ami abszolút nem cseng piacosan, akkor a Lajvér alighanem pontosan ilyen. Nem fogok itt etimológiai mélységekig lemenni, de igazat kell adnom, nevezték volna inkább villa szandálnak vagy sóskának.... Annyi mindenesetre biztos, hogy egy helyi patakról kapta a nevét. Szuper.
Az is biztos, hogy a Lajvér (brrrr) egyébként egy rendkívül komoly beruházás eredménye. Hatalmas feldolgozó, sokszintes érlelőtérben folytatódva emeletekkel a mélyben, szép modern, panorámás irodák. Mindez elszigetelve a borvidék közismert pincesoraitól. Amolyan impozáns Szeleshát-sztori, csak még vaskosabb még látványosabb végeredménnyel.
Aki itt most azt várja, hogy jó zsurnaliszta módjára lejegyzeteltem az összes számadatot és palackszámokat, meg tárolókapacitást fogok visszamondani, az sajnos téved. Területre a 25 ha rémlik, de ebben sem vagyok biztos csak van egy ilyen szám a jegyzeteim környékén. (Szörnyű, mennyire antiújságíró alkat vagyok, nem?) A szortiment szerteágazó, a minden fogyasztót igyekszünk kielégíteni jelszó jegyében készül itt könnyű reduktív fehértől a nagy vörösig sokminden.”