Csapra vert válság: rekordveszteséggel és befektetői kételyekkel néz szembe a világ legnagyobb sörgyártója
Világszerte csökken az eladás.
A versenytársak hajszálra ugyanazok, mint Csíkban és Romániában. A Heineken és a többi nagyvállalat.
„Fogalmam sincs, bejön-e ez a hamis harsánykodás az Igazi Csíki Sör gyártójának és csapatának. Azért nincs fogalmam, mert a manufaktúra – amelyet amúgy inkább gyárnak kell neveznünk – a továbbiakban másutt óhajt versenyezni hazánkban, mint eddig.
Az Igazi Csíki Sör saját közege nem a főzdefeszteken lesz. E szövegek célcsoportját nem a kisüzemi kavalkád kedvelői képezik – ők továbbra is vagy nevetnek, vagy bosszankodnak az ügyben, ki-ki vérmérséklete-habitusa szerint –, hanem helyettük elsősorban azok, akiknek minden körülménytől, karaktertől, kvalitástól függetlenül hívó szavak maradnak az »igazi«, a »sör« és a »csíki« kifejezések. Különös tekintettel ezek összegére. Ezen a platformon a versenytársak sem a törpe főzdék és a gerillák. A versenytársak hajszálra ugyanazok, mint Csíkban és Romániában. A Heineken és a többi nagyvállalat.
Ha tippelni kellene, azt mondanám: kisebb hullámveréssel járhat a buli itt, mint odaát, de szórakoztató lesz. Ráadásul minden pofon jó helyre megy. Figyelni fogok, ígérem. Addig is – maradjunk akkor a határon túliaknál – bontok egy üveg Kalteneckert. Egy igazit.”