Elképesztő: józan résztvevőkre költene milliókat a hetente csőddel riogató budapesti városvezetés
A terv totálisan ellentmond a Magyarországon hatályos törvényeknek.
Ami a taxisokkal történik, az más szakmákkal is meg fog történni. Az áruházak pénztárosaival szinte biztosan, sőt, az Uber-sofőrökkel is.
„Ami a taxisokkal történik, az más szakmákkal is meg fog történni. Az áruházak pénztárosaival szinte biztosan, sőt, az Uber-sofőrökkel is – a cég ugyanis vezető nélküli autókba fektet – várhatóan, ahogy ezeket az autókat engedélyezik, a sofőrök száma visszaesik.
Az tehát, hogy a kormányok hogyan kezelik az Uber-kérdéskört – támogatja-e a versenyt a taxisok és az Uber között, hajlandó-e a taxisok átképzésébe fektetni, próbál-e európai megegyezéssel nyomást gyakorolni az Uberre egy korrektebb adózásért – csak az első próbatétel.
Az, hogy megpróbálják kitiltani az új megoldást, nyilván csak ideig-óráig fog működni. Lehet úgy tenni, hogy ezekkel megállítjuk az innovációt: lehet 1,4 milliárd forintot fektetni nyomdászképzésbe, és figyelmen kívül hagyni a vásárlói szokásokat. Lehet, csak nem fenntartható.”