„A tétel, amelyet április 23-án megvásárolnak, 2017. szeptember 1. és 2018. augusztus 31. között viselheti majd a Borkollégium Bora címet. Ez idő alatt a boriskola minden tanfolyamán kóstolható lesz az összesen 182 palacknyi bor. Vagyis legyen szó akár kezdő borkedvelőről vagy a felsőfok hallgatóiról, mindenki lehetőséget kap rá, hogy megismerkedjen vele, ez összesen várhatóan mintegy 1500 lelkes borkedvelőt jelent.
Az aukción beszerzett tétellel találkozni lehet majd a Magyar Borok Bálja sétáló terében, továbbá a Tokaji Március Nagykóstoló releváns mesterkurzusának borsorában is, így összesen 2000 fő kóstolhatja meg, borszakértők közreműködése mellett.
A Trintey Media Kft. akciójának nem titkolt célja a példamutatás. A cég tettével arra szeretné buzdítani a piac egyéb szereplőit, hogy segítsék hazánk borvidékeit hasonló befektetésekkel.”