Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Pár éve Magyarországon is bevezették az üzletek a hatalmas leárazásokkal kecsegtető napot, amely nálunk mindjárt egy egész hétvégét foglal magába, így futhattunk bele magunk is a szombaton reggel nem szokványos külvárosi dugóba.
„Pár éve Magyarországon is bevezették az üzletek a hatalmas leárazásokkal kecsegtető napot, amely nálunk mindjárt egy egész hétvégét foglal magába, így futhattunk bele magunk is a szombaton reggel nem szokványos külvárosi dugóba. Lehangoló tudósítások eddig legalább csak külföldről érkeztek, ám mi is gyorsan a Nyugat sarkára tapostunk: egy kaposvári hipermarketben félrelökve, a dobozokat embertársuk kezéből kitépve harcoltak a vásárlók az akciós lapostévékért. Szörnyű volt a tudósításokban látni, ahogy egy fiatal nő arcáról süt az elkeseredett düh, miközben folyamatosan sikoltozza: »De én fogtam meg előbb!«
Adventus Domini latinul azt jelenti, az Úr eljövetele, az időszak a karácsony előtti négy hetet jelöli. E periódusnak az elcsendesedésről, lelkünk megnyugvásáról kellene szólnia, amikor lecsillapodunk, még haragosainkkal is megbékélünk, tiszta szívvel és elmével várjuk az Úr eljövetelének ünnepét. Ehhez képest az egyik kereskedelmi adón tavaly futó, »A karácsony a vásárlásról szól!« gyomorforgató szlogent idén oly módon finomították, hogy a mondatba betoldottak egy »is« szócskát. Sem így, sem úgy nem jó ilyen mottót hallgatni, mert bárhogyan csomagolják, a jelmondat azért csak a vásárlásra buzdít. Nem vagyok álszent, magam is meg fogom ajándékozni szeretteimet, de igyekszem megérezni, mi a feleségem szíve vágya, milyen kicsiny apróságnak örülnének rokonaim. Igyekszem kizárni az életemből a hirdetéseket, amelyek folyamatosan a vásárlásra ösztökélnek. Mindenkinek lehetősége nyílik arra, hogy függetlenítse magát a reklámoktól, szerencsére »felülről« megkapjuk a függetlenedés lehetőségét.”