„Sikernek tartja Dzsudzsák Balázs törökországi szerződését?
Kielégíti Balázs szakmai és anyagi igényeit. Ha innen közelítünk, akkor a Bursasporba szerződése siker.
Miért éppen a Bursaspor lett a befutó?
Amikor meghívtak minket Bursába, úgy voltam vele, hogy tisztelettudóan viselkedünk, aztán hazamegyünk, és átbeszéljük a dolgokat. Ráadásul még két ismertebb, köztük egy a Bajnokok Ligájában szereplő klub válaszát is vártuk. Kint beszéltünk az elnökkel, megnéztük az edzőközpontot, a stadiont, a várost. Ahogy haladtunk előre, Balázsnak egyre rokonszenvesebb lett a Bursaspor. Bármilyen furcsa, neki is kell a megerősítés: tanácsot kértek tőle, hogy kit igazoljanak. Ez fontos számára, ő akar vezéregyéniség lenni.
Csalódott volt Balázs, mert nem tudott a Herthához igazolni?
Nagyon. Szinte az egész nyár erről szólt, Dárdai Pállal folyamatosan egyeztetett, német partnereim is többször tárgyaltak a Hertha sportigazgatójával, Michael Preetzcel. Balázs nagyon reménykedett, hogy mehet a Herthába. Sajnos nem jött össze. (...)
Mekkora a menedzser felelőssége egy-egy karrier alakulásában?
Nagy. Amíg a pályán a futballistáké és az edzőké a főszerep, addig a játékosügynökök a háttérből diszkréten irányítják a show-t. Én például felelős vagyok Balázs pályafutásáért. Utólag tudom, hogy mikor kellett volna bizonyos dolgokról beszélgetnem vele, de az elmúlt tizenhárom év alatt nekem is meg kellett tanulnom a szakmát. Most már tudom, hogyan kell valakit sztárrá nevelni. Hogyan kell úgy terelgetni a játékost, hogy megértsen alapvető dolgokat, aztán az egyik futballista megérti, a másik nem. Balázsban óriási a bizonyítási vágy. A tehetségének, az egyéniségének és az akaratának köszönhetően eddigi pályafutása során minden csapatban megállta a helyét. Megvan benne az a plusz, ami a játéktudása mellett a többiek fölé helyezi őt, és Európa-szerte elismert labdarúgó vált belőle. Az ismertsége és elismertsége révén már nemcsak labdarúgóként, hanem márkanévként is tekinthetünk rá, természetesen nem CR7 dimenzióban. A Stars & Friends játékosügynökség menedzsmentje a sportkarrierje mellett gőzerővel dolgozik a személyesimázs-építésén. Például a Rexona új termékének magyarországi bevezetési kampányában a márka reklámarcaként főszerepet kapott.”