Csapra vert válság: rekordveszteséggel és befektetői kételyekkel néz szembe a világ legnagyobb sörgyártója
Világszerte csökken az eladás.
Az Igazi Csíki Sört sokan érzelmi okokból fogyasztják. Ez székely, és kész, vagy ez a miénk. Finom vagy nem, ez a székely nemzeti sör.
„Az Igazi Csíki Sört sokan érzelmi okokból fogyasztják. Ez székely, és kész, vagy ez a miénk. Finom vagy nem, ez a székely nemzeti sör. A Heineken pereinek hallatán egyesek kijelentették, soha az életben többé nem fognak Heineken-terméket fogyasztani.
Most már túl nagy lett a mellény. A csíkszentsimoni sörgyártó úgy érzi, minden megilleti őt, hisz meglovagolt székelykedésével különböző fesztiválok díszmeghívottja Székelyföldtől Budapestig. Ez az érzelmi zsarolás már túllő a célon.
A székely furfangot ne tévesszük össze a balkáni típusú megoldásokkal, hogy egyet mondunk, mást teszünk, bort iszunk, s vizet prédikálunk. A székely embert elsősorban az egyenes gerinc és igazmondás jellemzi. Ne sajátítsuk el a balkáni módszereket, legyünk egyenes emberek, ha székelyként kívánjuk feltüntetni magunkat vagy termékünket, s ne adjunk okot a megbélyegzésre! Igyunk sört, de sört is prédikáljunk!”