„Tekintsük át, mi alapján állítja a HVG Dancsó Péterről, hogy szélsőjobbos:
I. Dancsó egyszer kiparodizált egy rasszizmus elleni kampányfilmet, amely a HVG szerzője szerint is szar.
II. Dancsó pár évvel ezelőtt elment egy rendezvényre, amelyet a Jobbik Ifjúsági Tagozata szervezett.
III. Dancsó kiparodizált egy romagyilkosságokról szóló videót. A cikk szerzője ezt a filmet nem látta, rám hivatkozva illesztette a vádpontok közé. Igaz, hogy nem tetszett Dancsó filmje, de nem azért, mert szélsőjobbos lett volna, hanem mert nem tartalmilag kritizált, hanem csakis a formába kötött bele. Ez pedig nem volt méltó sem Dancsóhoz, sem a témához. [Jelzem tehát, hogy ezt a vádpontot ki lehet húzni.]
IV. Dancsó egyszer nyilatkozott a Jobbik lapjának, a Barikádnak. [Fasizmus!]
V. Dancsó nem nyilatkozott a 444-nek és a HVG-nek. [Fasizmus!]
VI. FankaDeli Jobbik-közeli rapper egyszer azt mondta, hogy Dancsó és ő egy táborba tartoznak.
A hetedik te magad légy! Ennyi. Íme, a nagy leleplezés HVG módra. És még azt mondják egyesek, hogy haldoklik az oknyomozó újságírás.
Az internetről pontosan úgy ömlik a hulladék a világra, ahogy a kereskedelmi tévékből, mégis jól látható, hogy itt szerveződik a kultúra következő nemzedéke. És úgy tud szerveződni, hogy tagjait legalább a szerkesztőségekben meg a dohányzókban nem mérgezi sérültségével az idősebb nemzedék. Olyan szellemi műhelyek kezdenek működni, amelyek nem a politikai szekértáborok zászlói alatt létesültek, amelyek körül nem ólálkodnak sem kapzsi cégvezetők, sem hazug politikusok. Sok esetben nagyon fapadosak, gyakran fájdalmasan tartalom- és intellektushiányosak, de függetlenek. Ennél a szellemi autonómiánál nincs nagyobb kincs a mai Magyarországon. Hiába próbálják minduntalan köréjük hazudni a huszadik század ideológiai harcait, ezek már a huszonegyedik századhoz tartoznak, és annak más története lesz.”