„Hegyalján Mád különleges vezető szerepben van, mivel az utóbbi években a kitartó összefogás, az erős vezetés és a gazdag befektetők érkezésének eredményeképpen hatalmas munkával minta pozícióba került. Ez példaértékű minden településnek, ez nem is lehet kérdés. Rajta kívül több településen is biztató összefogást és fejlődést lehet tapasztalni, bár ezek a települések szerintem még így sem járnak Tokaj előtt.
A szakmán belül is, és a borvidéken belül is elterjedt egy olyan hallgatólagos vélemény/hangulat, hogy Tokaj városáról le kell mondani, hiszen minden, ami gagyi, az ott csúcsosodik ki, és mivel ezt nagyon nehéz lenne megváltoztatni (hiszen azért lássuk be, hogy sokan jól élnek a gagyiból is), egyszerűbb elengedni. Ez egy hatalmas hiba! Én személy szerint évek óta azon az állásponton vagyok, hogy bár Mád kiemelt szerepe megkérdőjelezhetetlen, és a többi ígéretes település fejlődése is örömteli, de erős és megtisztult Tokaj város nélkül nem lehet erős és megtisztult Tokaj borvidéki marketinget/brandet építeni. Nem lehet azt kommunikálni hatékonyan, hogy bár Tokajban sok a pet palack, és bárhol iszom találomra az gagyi, de a borvidék amúgy szépen halad prémium irányba. Ez egy olyan ellentmondás, ami leértékeli és könnyen le is rombolhatja a folyamatosan fejlődő, de még nagyon törékeny Tokaj brandet.
Ráadásul Tokaj városának nem csak a neve és történelmi szerepe miatt van főszerepe, hanem földrajzi elhelyezkedése miatt sem lehet egyszerűen elrejteni/kihagyni. A szomszéd településeknek, a borvidéknek és egész Magyarországnak is elemi érdeke, hogy Tokaj városa dinamikusan fejlődjön és zászlóshajójává váljon a régió megújulásának. Tokaj városa nélkül egyszerűen elképzelhetetlen a megújulás és a győzelem. Ezt a tényt fájdalmas és drága elfogadni, de e nélkül nem lehet érdemben továbblépni.”