„Örök szerelem, ettől nem lehet elszakadni” – így vallott a visszatéréséről a Mandinernek az olimpiai bajnok
Szász Emese a decemberi országos csapatbajnokságon a gyermekei előtt léphet ismét pástra.
Hiszünk abban, hogy aki a borainkat issza, ezáltal valahol jobb emberré válik. Mindaz a törődés, szeretet és gondoskodás, amit mi inputként beleteszünk, az az output oldalon is meg kell, hogy jelenjen. Interjú.
„A Vylyan mesteri módon köti össze a nevét a művészetekkel: használt hordók művészi újrahasznosítása és kiállítása, költők, írók Vylyan-teraszos szerepeltetése, a Momentán társulattal szervezett borbemutató, meghitt hangulatú koncertek Kisharsányban, fiatal pécsi művészek címketervezései – felsorolni is nehéz a sokféle projektet. Ez mennyiben volt tudatos építkezés, és mennyiben véletlen egymásra találás?
Sokan hiszik úgy, véletlenek nincsenek, többek között én is. Visszatekintve tanulmányaimra, életutamra, úgy tűnik, hogy a »véletlenek« arra tereltek, hogy mindez megvalósulhasson, kibontakozhasson. Szorosan ehhez kapcsolódik az is, hogy a Vylyan marketingjével 11 éve foglalkozó Iványi Emese kolléganőm 2004 őszén beállt a csapatba. Azt hiszem, a kettőnk művészetek iránti elkötelezettsége »vonzotta be«, tette lehetővé ezeket a projekteket. Sokkal több van ebben annál, mint amit egy értékesítési szakember barátom egyszer viccesen mondott: »nem baj Mónikám, legalább ti élvezitek«...
Mennyi idő volt mindezt felépíteni, és még milyen további ötletek vannak a tarsolyukban?
Nagyjából 10 éve kezdődött el e különleges látásmódnak a borok világába, univerzumába történő beleszövése. Ez olyannyira a Vylyan borok és a birtok sajátja lett, hogy e nélkül talán már nem is lehetne elképzelni... És, hogy mi van még a tarsolyban? No, erre a kérdésre lehetetlen válaszolni, hiszen egy élő organizmus (mint ahogyan én a Vylyanra tekintek) mindig produkál meglepő fordulatokat, a világ változására történő reagálás sohasem statikus. Legyen ez a mi titkunk. (...)
Hogyan foglalná össze a Vylyan brandjét egy mondatban? Milyen bort szeretnének láttatni, megjeleníteni a piacon?
A Vylyan brandet az elegancia jellemzi, de nem a »poros« módon, hanem élőn, természetesen.
A Vylyan címke mögött mi vagyunk a garancia, ez azt jelenti, hogy minden Vylyan címkét viselő bort bátran levehet a polcról, nem éri csalódás. Ez a fogyasztó számára a biztonságot jelenti, s az ez által kialakult bizalom nagyon nagy érték. Hiszünk (hinni szeretnénk) abban, hogy aki a borainkat issza (mértékkel), ezáltal valahol jobb emberré válik. Ez alatt azt értjük, hogy mindaz a törődés, szeretet és gondoskodás, amit mi inputként beleteszünk, az az output oldalon is meg kell, hogy jelenjen. Mindez egy mondatban? Inkább ragadjuk meg kulcsszavakban: Elegancia, bizalom és jobbá válás.”