Támadás

2015. március 04. 14:05

A reklámadó, hasonlóan a 2010-es kormányváltás után hozott médiatörvényekhez, az Orbán-kormány autoriter hatalmi törekvéseit szolgálja.

2015. március 04. 14:05
A szerk.
Népszabadság

A megszégyenülés nyilvánvaló, de az Orbán-kormány most sem képes sportszerűen veszíteni, hanem álságos módon a 17 ezermilliárd forintos költségvetésből kieső, szabad szemmel ezen a szinten alig látható 6,6 milliárd szükségességére hivatkozva szét akarja teríteni a megfeneklett reklámadót az összes médiavállalkozásra.

Ez, anélkül, hogy a költségvetéssel bármi érzékelhető jót tenne, tovább rontja az amúgy is súlyos nehézségekkel küszködő médiaipar eredményességét. A sarc azokat a profitorientált médiumokat sújtja, amelyek még a reménybeli állami hirdetésekért cserébe sem adták fel a mindenkori kormánnyal szembeni kritikus gondolkodásmódot. Arra is eszköz az adó Orbán Viktor számára, hogy a Simicska Lajossal vívott háborújában sakkban tartsa a Hír TV-t és a Magyar Nemzetet.

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 23 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
atila68
2015. április 02. 18:11
Az anonim senki, Aszerk harcot hirdet. Népszabadság harc jó harc, rezsiharc rossz harc. Balfaszok!
atila68
2015. április 02. 18:11
Vajon mit ért Aszerk minőségi újságírás alatt?
catalina9
2015. március 07. 20:57
Gyurcsány Ferenc : „Le kell verni a jobboldalt. Az én feladatom az, hogy ennek a politikai versengésnek irányt adjak, feladatokat szabjak, és azokat számon is kérjem, s ezt meg is teszem hezitálás nélkül." ( Népszabadság, 2004. február 9.)
Lolka-Bolka
2015. március 06. 12:35
nepszabi-nepszab- te mindig ott vagy ahol a szart lehet keverni.............. ki veszi ezt a szemetet? a konzumidiota proli
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!