Csináltak egy kis reklámot az RTL-nek, de most már sokallják a hirdetés árát.
„Lázár az Európai Bizottság Versenypolitikai Főigazgatóságának komoly aggályaira hivatkozott és azt is mondta, hogy a kormánynak mérlegelnie kellett: »egy bizonytalan kimenetelű jogvitát, vagy egy jó egyezséget választ«. Mármint az RTL Klub tulajdonosával. A Bertelsmann-csoport tett is ajánlatot - ezt is Lázártól tudjuk.
Vagyis Merkel kancellár látogatása után egy nappal »a Brüsszelt nem Moszkvának tekintő« kormány rájött arra, hogy jobb a békesség az Unióval és a RTL-lel, fölösleges az oroszlán bajszát 50 százalékos adókulccsal huzigálni, és még jól is kijöhetnek abból, ha a 8-10 milliárd összbevételre tervezett sarcból visszavesznek. Inkább fizessenek a kicsik is (mint a Népszava), és még a befektetői bizalom is nőhet. Azt a kormánypárti érvet, amit Rogántól Kurucz Éváig mindenki felhozott, hogy aki nagyobb reklámbevételt ér el, több adót fog fizetni, Lázár elfelejtette. Talán eszébe jutott, amit az szja egykulcsossá tételekor mondtak: aki többet keres így is több adót fizet.”