„Megannyi termékünk-terményünk futhatna be világkarriert, s valószínűleg rengeteg oka van annak, hogy a röppálya általában rövidebbre sikerül. A bombasztikus jelzőkkel bőkezűen bánunk, de laikusként néha arra gondolok, hogy érdemes volna egyetlen vitán felül álló, kitűnő produktummal amolyan próbaüzemet lefuttatni, hiszen az most úgyis divatos. Nem sajnálni a pénzt a kísérletezésre, a marketingre, a csomagolásra, a sztenderd minőségre és még mit tudom én mire – töltse csak be a teret a gépház zaja, de legyünk végre tisztában a világhír, a bombaüzlet ismérveivel, nagyságrendjével.
Szerényen csak néhány területre vagy termékre kéne fókuszálni. Azokat nem erőviszonyok, politikai lobbik, ismerkedési estek protekcióival kiválasztani – az elhatározott prioritások mellett határozottan és tartósan kiállni, forrásait biztosítani. Jó ideig csendben maradni, nem hőzöngeni. A belső irigységeket, sárdobálást legyőzni, találékonynak lenni, vonzóvá válni.
Ebben a műfajban – szegény Overdose esete is mutatja – nem jó csupán egy lóra tenni, de állandóan lovat váltani se. Most itt ez a nagy felhajtással bemutatott csodazongora.
Tessék, figyelünk.”