„– Most hol tart a gazdaság?
– Húsz hektár körüli a saját tulajdonú ültetvényünk, ehhez bérlünk hasonló nagyságú területet, illetve szőlőt integrálunk, az egyik volt főiskolai társamtól vásárolok szüret környékén. Mindent összevetve úgy 50-60 hektárnyi termést dolgozunk fel évente. Évről évre tudtuk bővíteni a piacunkat és a forgalmunkat, így jelentős a szerepünk a megye palackos borainak a forgalmazásában. A mi pincészetünk ugyanis csak palackos borokat forgalmaz.
– A mai gazdasági helyzetben ez hogyan sikerül megoldani önöknek?
– Ha jó a bor, akkor saját magát reklámozza. Van egy saját üzletünk Szekszárdon, egy pedig a fővárosban, de a forgalom zömét a különböző vinotékák, éttermek, szaküzletek bonyolítják. A termésünk nagy részét a Budapest Bortársaságon keresztül értékesítjük. Van olyan üzletlánc, ahová direkt beszállítók vagyunk. Meg kell találni azt az árat, amelynél úgy érzi a vásárló, jó minőséget kapott, de az ár is elfogadható.”