„És akkor egy kis számtan. Ha megyénként ötezer, és mivel 15 megyét érint autópálya, akkor az egész országot 75 ezer forintból tudom majd 2015-től bejárni, azaz az eddigi díj több mint 50%-kal emelkedik!!!
Lehet, mégis baj van, mert már a főnök levélben sem konzultált velünk (lehet drágába van mégis az sok papír). Így ha nem vagyunk elég kulturálisak és nem olvassuk a nyetet se, akkor majd a büntetésből tudni fogjuk, hogy bizony jó lett volna, azt a kétszeresen is kedvezményes bérletet megvenni. Felzúdulásom írása közben olvasom, hogy mindez egy évek óta dédelgetett agyrém. Érdekes mégis egy sor érintett polgármester számára is meglepő a döntés, ami annyira átgondolt, hogy a Megyeri hidat esetleg mégis kiveszik belőle, akár úgy is, hogy arrébb teszik a Budapest táblát, és akkor már városi híddá válik. (Esetleg az országhatárra is kitehetnénk, hogy Budapest és ezzel megnőne a GDP, meg az életszínvonal is budapesti lenne az egész országban.) Hogy a búbánatos fenébe nem mentem én közútijelzőtáblakészítőnek, vagy sárgataxifóliakészítőnek, esetleg dávidkékbuszfestékkeverőnek.”